Caprabo destinarà al BM Granollers el 4% de les compres dels socis que hi participin.

La Fundació BM Granollers i la companyia CAPRABO han signat un conveni de col·laboració mitjançant el qual la Fundació BM Granollers entra a formar part del programa CAPRABOSPORT, un programa de col·laboració amb entitats esportives que té per objectiu fomentar la vida saludable i la pràctica de l’esport a través d’ajuts a equips com el nostre.

Hi poden participar tots aquells socis i components dels equips del Club que ho desitgin, a més de familiars o amics seus (fins a dues persones), tant si tenen la targeta El Meu Club CAPRABO, com si no. CAPRABO, que seguirà mantenint els avantatges que està oferint en aquests moments, afegirà un avantatge addicional: retornarà al nostre Club un 4% de les compres que es realitzin amb la targeta El Meu Club CAPRABO. La nostra Fundació destinarà aquests recursos a finançar activitats esportives i socials de la nostra entitat que estiguin mancades de recursos.

Totes aquelles persones que desitgin participar-hi, tinguin o no tinguin la targeta El Meu CAPRABO, es poden adreçar a les oficines del Club, situades al Palau d’Esports (de dilluns a divendres, 9:30-13:30 i 16-20h), per tal d'omplir la butlleta d’adhesió.

caprabosport-butlleta