Caprabo destinarà al BM Granollers el 4% de les compres dels socis que hi participin

La Fundació BM Granollers i la companyia CAPRABO han signat un conveni de col·laboració mitjançant el qual la Fundació BM Granollers entra a formar part del programa CAPRABOSPORT, un programa de col·laboració amb entitats esportives que té per objectiu fomentar la vida saludable i la pràctica de l’esport a través d’ajuts a equips com el nostre.

Hi poden participar tots aquells socis i components dels equips del Club que ho desitgin, a més de familiars o amics seus (fins a dues persones), tant si tenen la targeta El Meu Club CAPRABO, com si no. CAPRABO, que seguirà mantenint els avantatges que està oferint en aquests moments, afegirà un avantatge addicional: retornarà al nostre Club un 4% de les compres que es realitzin amb la targeta El Meu Club CAPRABO. La nostra Fundació destinarà aquests recursos a finançar activitats esportives i socials de la nostra entitat que estiguin mancades de recursos.

Preguntes freqüents

• Què implica facilitar-nos la targeta Caprabo? El Club rebrà un 4% de l’import de les teves compres.
  • A mi em costarà diners? No. És una aportació que fa Caprabo per fomentar l’esport i la vida saludable.
  • Caprabo em continuarà fent descomptes i ofertes? Sí. És simplement una col·laboració que fa Caprabo amb ell Club en funció dels socis i familiars que són clients seus.

Com participo?

- Per email: omple aquesta butlleta i envia-la escanejada a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
- A les oficines del club: porta’ns aquesta butlleta emplenada a les oficines del Club de dilluns a divendres, de 10 a 1 i de 5 a 8.
- A la guixeta del Palau: els dies de partit pots deixar les teves butlletes a la guixeta

caprabosport-butlleta

banner-gcup2018