El Fraikin afronta una setmana amb dos partits importants: dimecres rep l'Anaitasun al Palau i dissabte juga a Ucraïna la tornada de la Copa EHF

Dimecres, 20:30 | Fraikin BMG vs Helvetia Anaitasuna

El Fraikin afronta dimecres un partit que pot ser decisiu per a la Copa Asobal, competició que jugaran els 4 primers classificats de la 1a volta de la lliga. Els vallesans, que són 4ts (14 punts), rebran l'Anaitasuna de Pamplona, que és 7è (10 punts). Malgrat haver perdut l'últim partit de lliga a casa contra l'Osca (20:21), els navarresos arribaran al Palau amb molta moral, després d'aconseguir una renda de 6 gols a l'anada de l'eliminatòria de Copa EHF, diumenge passat contra el Csurgói KK hongarès (27:21).

L'Anaitasuna es presenta al Palau amb una primera línia molt renovada, en la qual destaquen les incorporacions de Mikel Arrigezabalaga (procedent de l'Ademar), Eric Balenciaga (exTeucro) i el brasiler Oswaldo Dos Santos (exVilla de Aranda). Malgrat que acaben de patir la lesió del porter Sergey Hernández, el suec Nordlander s'està mostrant molt segur sota pals en el seu debut a l'Asobal. Per la seva banda, el jugador del BMG Jorge Silva s'enfrontarà per primera vegada contra el seu anterior equip.

En declaracions a VOTV, el tècnic del Fraikin, Carlos Viver, considera que "la moral de l'equip després de la derrota contra el Zaporozhye està baixa, però sabrem recuperar-nos per al partit contra Anaitasuna". L'equip, doncs, necessita l'alè de l'afició al Palau dimecres. El partit es podrà seguir en directe per Ràdio Granollers i el nostre twitter (@BMGranollers).

Dissabte, 16:00 | ZTR Zaporozhye vs Fraikin BMG

Després d'un viatge que començarà dijous fins a Viena i continuarà divendres fins a Ucraïna, els homes de Viver jugaran dissabte la tornada de la 3a ronda de la Copa EHF, que decidirà quin dels dos equips accedeix a la fase de grups. El Fraikin té davant el repte de remuntar els 2 gols de desavantatge del partit d'anada (27:29). Segons Viver, "està més complicat que al principi de l'eliminatòria, però estic segur que tindrem les nostres opcions". El tècnic vallesà destaca la qualitat del Zaporozhye, però creu que el BMG pot eliminar-lo "si millora petites coses en defensa i petites coses en atac".

Per la seva banda, Adrià Figueras ha fet una anàlisi molt precisa del partit d'anada: "després de posar-nos 17:11 hem tingut una desconnexió de 10-15 minuts que els ha permès empatar i, quan s'havia de decidir qui guanyava el partit al final, el seu porter ha estat molt encertat". Figueras vol passar pàgina i encarar amb confiança el partit de tornada a Ucraïna: "anirem allà com si fos una autèntica final per entrar a la fase de grups", fase que el Fraikin ha jugat les dues últimes temporades.

El partit es jugarà a les 16:00 (17:00h a Ucraïna) i es podrà seguir en directe per Ràdio Granollers i el nostre twitter (@BMGranollers).

Consultar els altres emparellaments de la Copa EHF.

Equip de comunicació

banner-gcup2018