Després de més de tres mesos sense activitat en competició oficial, el Fraikin BM Granollers i el KH-7, tots dos equips amb cares noves, reprenen la feina. El Fraikin encara la 63a temporada a Divisió d'Honor, mentre que el KH-7 en suma ja 5.

Fraikin BM Granollers vs Quabit Guadalajara | Divendres, 20:30

Les bones notícies han abundat aquest estiu: Adrià Figueras ha estat reconegut com l'MVP de la Lliga Asobal i el millor pivot de la competició, i Antonio Rama ha estat escollit com el millor entrenador. Amb aquest bon precedent, i amb les noves i notòries incorporacions de Borja Lancina, Antonio Rama, Oswaldo Maestro i Ivan Popovic, el Fraikin encara la lliga amb més emoció que mai. Tenen, a més, pressió afegida, després del tercer lloc assolit la temporada anterior --a més dels bons resultats a la Copa EHF-- que de ben segur posarà els de Rama en alerta des de la primera jornada.

Divendres comencen la lliga davant d'un equip en clara progressió, com és el Quabit Guadalajara de Chema Márquez, germà d'Àlex Màrquez i el màxim golejador de l'Asobal 17/18, i Jota Hombrados. L'equip entrenat per César Montes no podrà comptar amb Victor Montoya, lesionat, incorpora enguany a Pablo Paredes, del BM Logroño La Rioja, i Jaime Gallardo, de l'Ikasa BM Madrid. Els de Castella-La Manxa van quedar 8ns a la lliga la temporada passada, però de ben segur que tornaran al Palau amb les piles recarregades i moltes ganes de venjar la derrota per només 2 gols (32:30) aconseguida la temporada passada al Palau.

Aquesta temporada canvia per complet la dinàmica televisiva de la Lliga Asobal: enguany s'incorporen LaLigaTV i Gol a la retransmissió de la lliga, que s'oferirà en canals oberts. LaLigaTV oferirà tres partits en streaming cada jornada, mentre que Gol traslladarà el partit de la Jornada a la TDT. En el cas del Fraikin BM Granollers, indicarem cada jornada per on es podran veure els partits, sobretot aquells que siguin fora de casa.

Pel que fa a les primeres jornades, les dues primeres es podran veure a través de l'app de LaLigaTV, disponible per smartphone, tauleta i Chromecast, mentre que la tercera, pertanyent al Fraikin BM Granollers vs. Helvetia Anaitasuna (diumenge 23, 16:00h), serà el partit de la jornada i s'emetrà pel canal de la TDT Gol. A més, aquesta temporada seguirem oferint els resultats dels primers equips en directe a través de Twitter (@bmgranollers) perquè no et perdis res.

Així mateix, per oferir la millor imatge del Palau a les retransmissions esportives, animem a tots els aficionats i aficionades a seguir els partits des de la graderia oposada a la llotja, per tal que l'afició vallesana llueixi per tot l'estat!

#SomhiFraikin #TotsalPalau

Rocasa Gran Canària vs. KH-7 BM Granollers | Dissabte, 19:30

Un cop tancada la lliga amb una meritòria i històrica vuitena posició, el KH-7 no s'ha quedat enrere pel que fa a bones notícies i bons moments aquest estiu: Robert Cuesta ha estat escollit millor entrenador de la lliga Guerreras Iberdrola i Andrea de la Torre, Ona Vegué, Carmen Prelchi i Nicole Wiggins han destacat a la selecció estatal, en les categories d'Absoluta --als Jocs del Mediterrani--, Júnior i Juvenil als mundials disputats al llarg de l'estiu. Ha estat una dosi extra de confiança que se suma a la tria de Vegué, Wiggins i Gassama per al programa de les Guerreras 'Objetivo 2021', de cara al Mundial del 2021 que tindrà Granollers com a seu.

Amb aquests bons resultats estiuencs, el KH-7 encara la cinquena temporada a la màxima categoria amb il·lusió, però amb confiança i experiència suficients per a aconseguir una bona posició. Incorpora enguany jugadores ja consolidades, com són Giulia Guarieiro, procedent del Super Amara Bera Bera, Ana Cecília Monteiro, del Club Do Recife brasiler, Nicole Wiggins, amb una gran projecció descoberta al Base Villaverde, Laura Masip i Aina Fernández.

El seu torn arriba dissabte, davant d'un dels rivals més complicats, el Rocasa Gran Canària de Roberto Santana, que inclou jugadores tan destacades com Seynabou Mbengue o Sílvia Navarro, crucials per al seu joc. Les canàries de ben segur que rebran les de Robert Cuesta amb molta precaució, després d'aconseguir la victòria al Palau la temporada passada per només 1 gol (25:26) i encaixar un destacat empat a casa (26:26).

La programació televisiva de la Guerreras Iberdrola també inclou importants canvis, ja que enguany tots els partits s'oferiran en streaming. D'aquesta manera, cada jornada que es jugui fora indicarem l'enllaç per a poder seguir el primer equip femení, mentre que tots els partits de casa es podran seguir en directe al Palau, a través de VOTV o bé per streaming. A més, una temporada més oferirem els resultats a través de Twitter (@bmgranollers)! #SomhiKH7

banner-festesoci2018-CAT