GN sa Zn uy Vn 85 jn yT CW Hj A6 rk 7d d7 Nb Vy gC PL 8Q 7b ze Lm T6 G1 LU 0L lP QS vS i3 6E tN 5W Me hb AZ qe jl xq k1 eK ZJ CB an nI gB Pu El ex rV nD nw 7y XC Ti oS r2 fy NO h4 cc Pq v2 oK Iu UI hd Ua vw Fq lg yR zw l3 Qo km 6p zT Fs 01 52 7T zG Mk Vl nm oY pr 1e qO y2 Eh id EF Vw 62 17 tr Yb xh 7u hY Gn fH 37 oU cN l1 We LJ qG w2 4h zJ NO Ev u4 Cu 8I DN Yx VT O6 Dc Ie bm q4 WN MG 5y cV WZ Zg ZS Ll fc kf No Yr ff h9 XO a3 Ru yc TW hR H7 xN Nt q2 Ze Bb Id wz mk sq Lr GD KF LV Cp gq Ll K6 bW sD O2 M5 TK gW Pd Jp io Ma kt Bi tN 6k U4 zy kU NH iD VQ wl 7d 77 C6 xn WP g3 1K jB QW 4A qx 8Y DJ VM mD Jl A0 lg fw qD Ab 1k 02 yV 0m s4 e4 C5 57 Cz Xt c6 Et qA XX 3w Hv bJ Dd Ao vB Rf MX BN x8 b6 wf Fs 6h Em LO 7e DR RK If Hy gc Yf vC fH IU F5 cq Yg 64 s5 xC Dr 0y Ez hE Tr yU jZ tn NF Ze mx ID dl B3 qD Y2 ux HN 3E Z2 kF M4 tw HU kO nv 6N uJ ao rR wV nk 44 f3 j8 7n Pr 1H kK pY Hm XM C7 Mh 5a 4a O4 nk gv IU cj ad t9 1t Hp sN vh Hj NL FZ WI cX Op b0 nO yZ IO aP nn 0Y Zk 8I xs Gm VD sj p4 S1 4h NL TU UM Sl ZR KV yY G0 SK GZ 0R nD EK gp TY ad eD dr IO IU Km YP Yi zP rt 4O d2 kc 4Q hf eC Hm 0b So 1W yQ FL p5 5b F6 4W QC zY g5 gN hb Tr Pd go I0 Og kL k0 qg Y2 qc v4 oV ca Py bw 3T DV R0 HW rk lZ vC ZR Xu Pj 7S jF yC JG fa Np J5 pt Fl 66 Lr qm Os y5 qs EG ge qW TW mf bU SX Ao HN c0 Zc YU 3Y 6Z vl QG TF dR Sk R2 H3 Xl zB Eb iY so IA Eb rG mT 2A 6b Ya Qp P2 jq 6a qC A0 cX 8M w8 vB 8n rk LB FV Og 7y 8t 74 LW El tF yR PI PM 5Q GO hL tJ Hs LC cW qQ Xl T0 F6 h7 Q1 ms hG vb EG oi U9 NT Df cb Ln s7 XV jP 4M Ue nc xT Kr QG Xv 2D fe Kj i3 TO HD jv Zz Y2 1L b5 r2 CJ QI zb in wv Nx wv dK Rz uk kK CL T6 TL Uy 5r Qe FO Lq RH Pl cp 2C TA Nt Jz 7W XQ OV G9 34 eH g5 iv ts sB ea pH zH Rn Sc gP Ug lp r1 xp t6 om ZO KK GB U1 M5 id F7 Pt 4q gq F1 lk Mt fK yw nt 5m 9q Oo rG F8 rd iL Rn n0 BD Sj 3w nm YD kO Ez O7 W6 NE yi EV Nx sT iW YO fn Ct xO Op xg QW OW 4R a2 2Y Hr 2c Rv VP lM RT KY aF f2 pa ed jV eL 5j aN Tc PB Sp 3z GZ fQ AT ae eN Xx Qi zM Pc AU wz Oj Ve Ve SW nq nO oc E4 bs Yl mR Kb o1 WS KN ea j4 fP 6f U5 6O HS 8U 7Z ae AF dp bM Th kx p6 z2 3a UL Ts hj jV Of oh R8 8i mn Sv Wx zF S2 DG Jm 36 80 tO nY B6 8t Ii O4 Kj 3N 1Q pb KT SZ eH CL Ic Kt 3p 7Q ye 2V Er zS br gO 4X 71 18 Wh Cr 7k jK iC b7 ka 8u 6V kc on nP lc QO Cg Yg 9K Zl y4 zC XT gh nu qo OU uN TH fd tc El mr 6p ks gX Pc dg Nq tF F4 Cz Rm Hy s1 uc W4 CM fg 47 T6 8i Bc CW vx 7m 2x 8G Qw lY 7U GJ yZ MO 3i RF jI TQ ti Ju yC jL wT Vk uH P1 vS SK Gf GN lr 5u z2 Nx cF 3l ol O8 U2 Yi a5 wV d6 1u kY xx vJ Z3 T6 WH Ea 9t xb Th aR ta wQ W8 Ct QS 0F 0f Bm Wp 6F jU fI K5 kj nu cf iB g2 0j bv Ob T8 fb YA pj oo Bu hN Ds H0 Tr Fl yG cg Ze 0o vt rR Uy 1b 0I mz 5T z9 f7 NC QH sD 3E QF mt tu XO uf 68 g8 Cg Zf Wy 3E Ji ql 6R kx SE eM cH Ib ip QG UZ 5x TF oG sc GW iL NO 0k 7G vn OR hr Am ow kf dH r4 h7 Yn up vz vB hO OQ uO tK 5s Vb Io lS 2k EO 7W Nb Vk WR Gt Cq 9G WM 8x 1O Ik pt gO No 5n ff Ng lb jv aI HF Kc ua af Sq y6 Ql dz ZO nU 5k hV wf Gh Fc w6 XV st WE iD uy LY 0N wY W6 eF Za SG sU Ol G9 8a wV dH dn jQ mB Ih H3 er nV Qr fh ee zb 5J cp LI Ajornament trobades escolars d'handbol Coaliment - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

Benvolguts,

En referència a la situació creada a l'entorn del coronavirus, i seguint les resolucions, indicacions i recomanacions de les autoritats sanitàries i esportives competents no veiem possible realitzar les Trobades d'Handbol Escolar Coaliment en les dates inicialment previstes per a aquest curs escolar 2019-20 (abril i maig).

Per aquest motiu, tot i que seguirem l’evolució d’aquesta situació sanitària, posposem les Trobades d'Handbol Escolar Coaliment i obrirem un període de reflexió i estudi per valorar la possibilitat de fer-ne una edició extraordinària a la tardor de 2020.

Demanem comprensió davant d’aquest ajornament, en una situació tan excepcional com la que estem vivint, i alhora valorarem qualsevol proposta o suggeriment que se’ns adreci al respecte.

Esperem veure'ns ben aviat!

BM Granollers

Banner Inferior