L’extrem esquerre David Resina (1987) no seguirà vinculat al primer equip del BM Granollers. Després de diverses negociacions, el club i el jugador no han arribat a un acord per tal que Resina formi part de la plantilla del Fraikin la temporada 2018/2019. D’aquesta manera, el jugador vallesà ha decidit finalitzar la seva trajectòria com a jugador professional d’handbol.

L’extrem granollerí de 31 anys acumula 12 anys d’experiència al primer equip del BMG, on va debutar procedent del planter. Va incorporar-se al BMG amb 10 anys, a la categoria d’aleví. Ha estat fins ara el jugador amb més experiència al Fraikin, però no per això no ha sumat grans estadístiques al seu compte particular: és el màxim golejador històric del BM Granollers en competició europea, amb 144 gols en 47 partits i aquesta temporada ha estat el màxim golejador en un sol partit d’ASOBAL, amb 14 gols davant el Club Balonmano Puerto Sagunto —empatat amb Rolandas Bernatonis, amb 14 gols davant el BM Logroño-La Rioja.

Acaba la seva trajectòria amb un total de 639 gols marcats en 267 partits amb la samarreta del club, amb la qual ha aconseguit la Lliga dels Pirineus (2008-2009), el segon lloc de la Recopa d’Europa (2009-2010), dos subcampionats a la Copa del Rei, (temporades 2013-2014 i 2014-2015), tres subcampionats a la Copa Asobal (temporades 2013-2014, 2014-2015, 2016-2017), dos subcampionats a la Supercopa d’Espanya (temporades 2014-2015 i 2015-2016) i el tercer lloc de la Final4 de la Copa EHF (temporada 2015-2016).

El Club BM Granollers vol agrair al jugador vallesà tots els anys de compromís amb el club i la seva aportació en pista, que en molts partits l’ha convertit en peça clau de l’equip. Per aquest motiu, durant la temporada vinent se li dedicarà un reconeixement

Molta sort en el futur, David!

banner-festesoci2018-CAT