El filial tindrà un paper destacat aquesta temporada. Després de la incorporació de Pol Valera al Fraikin, Rama i Ginesta aposten per dos extrems de la casa, Adrià Martínez i Sergi Franco.

El planter del BMG ha demostrat nombroses vegades formar bons jugadors, però es fa especialment palès des de l'extrem. Des de Resina, que es retira enguany després de més de 10 anys al primer equip, passant per Ferran Solé i Adrià Pérez, que juguen fora, o els mateixos Edgar Pérez i Mamadou Gassama, extrems ja consolidats al Fraikin, el BMG ha vist néixer molt bons extrems. Aquesta temporada vinent és el torn dels joves Adrià Martínez i Sergi Franco, que han firmat el seu primer contracte per una temporada amb el primer equip després de formar-se a la base i al filial.

Adrià Martínez (1998) substituirà la baixa de David Resina a l'extrem esquerre. El jove jugador de 20 anys, suma 14 temporades al BM Granollers als equips del planter i al filial. Durant la seva etapa de formació, ha destacat amb la Selecció Catalana Cadet i Juvenil, i ha format part del combinat estatal en les categories Juvenil i Júnior, amb el que ha aconseguit la plata al Mundial Sub19. Amb els colors del BM Granollers, suma dos Campionats de Catalunya i Espanya i va tenir un paper destacat a les fases d'ascens a Plata la temporada 2016/2017 amb el filial. Martínez ja va debutar la temporada passada a l'Asobal, amb un gol i molt bons resultats.

Sergi Franco (1999) ocuparà el lloc d'Àlvaro Cabanas a la plantilla del Fraikin. L'extrem dret, de 19 anys, s'ha format als planters del Club Handbol Sant Andreu, a l'OAR Gràcia, al Sant Joan Despí i al FC Barcelona, una formació que el va portar a integrar el BM Granollers fa 4 temporades en la categoria juvenil. La seva trajectòria és similar a la de Martínez: han compartit convocatòries a la Selecció Catalana Cadet i Juvenil, i al combinat estatal Juvenil i Júnior, aconseguint també Franco el segon lloc del Mundial Sub19. Amb els equips del club, acumula un Campionat de Catalunya i dos Campionats d'Espanya.

Ells dos no són els únics jugadors del filial que aconsegueixen pujar al primer equip la temporada vinent: aquesta temporada el Fraikin també compta amb Pol Valera, anunciat fa unes setmanes. Els tres, juntament amb Pau Navarro, jugador del filial i Ian Tarrafeta, jugador del Fraikin, són a partir d'avui amb el conjunt estatal Júnior disputant el Mundial Sub21 a Eslovènia! Us seguirem de prop! A banda d'aquests jugadors, aquesta pretemporada el Fraikin incorpora 3 jugadors més del filial a la preparació física: Pau Navarro, Ismael Bela i el jove Nil Guiteras.

banner-festesoci2018-CAT