Adrià com va anar per tu personalment l'Europeu? Haguessis imaginat tornar-lo a guanyar?

Quan comences a jugar l'Europeu saps que tots els equips el volen guanyar. El fet d'haver-lo guanyat l'última edició feia més complicat tornar a aconseguir l'or. El plantejament era d'anar treballant partit a partit però sabent que els rivals tenien en compte que Espanya és una selecció a tenir en compte. Personalment estic molt content. Sempre que he anat convocat amb en Jordi, m'ha fet sentir un jugador important per l'equip. És una virtut que té com a entrenador. Tots els jugadors hem aportat i això ha sigut una de les claus per poder aconseguir aquest Europeu.

Espanya va acabar campiona i ja vàreu quedar classificats directament pels Jocs Olímpics. Com ho valores això?

És molt important, més important que guanyar l'Europeu. Era el premi doble que estava en joc i crec que ens hem de sentir orgullosos. Era un dels objectius principals d'ençà que va començar a treballar el Jordi amb la selecció. Va planificar i construir un equip per aconseguir aquesta plaça olímpica per Tokio. Estem molt contents i orgullosos d'haver aconseguit aquesta plaça directa.

Teniu una segona volta que comença amb quatre partits aquest mes de febrer. Creus que podreu millorar els resultats de la primera volta?

Ens hem de marcar com a objectiu millorar els resultats de la primera volta. Vàrem començar una mica irregulars perdent a Cangas, perdent punts a casa contra el Nava, el Benidorm i l'Ademar. Són partits importants abans de la Copa del Rei que hem d'anar partit a partit però sumant de dos en dos. Són 8 punts que hem de treure per estar a la part alta de la classificació.

Quin tipus de partit esperes contra el Cangas?

És un rival molt incòmode. És veritat que fora de casa baixen el seu rendiment però és un equip molt perillós. Ja ho vàrem veure a la primera jornada que vam perdre a casa seva. Va ser un partit una mica boig, amb molts gols (36:33). És un equip que aprofita molt bé les segones onades de contra atac, juguen estèticament molt bé i es coneixen des de fa molts anys. Serà un partit complicat tenint en compte que venim de l'aturada d'hivern i que són els dos primers punts que ens juguem aquest any.

Banner Inferior