La brasilera Giulia Guarieiro és el segon fitxatge del KH-7. La primera línia ha destacat aquesta temporada al Super Amara Bera Bera per la seva solidesa defensiva i tir exterior.

Giulia Guarieiro (1995) s'incorporarà al KH-7 BM Granollers la temporada vinent. És una jugadora potent en defensa, i amb un important tir exterior des del lateral esquerre, quelcom vital a la primera línia del KH-7. La brasilera ha marcat 58 gols aquesta temporada al Super Amara Bera Bera, equip amb el qual ha debutat a la Liga Guerreras Iberdrola. Va formar-se al Pinheiros de Sao Paulo, l'equip campió de Brasil de 2010 a 2014, de la seva ciutat natal.

Amb 23 anys, 65 kg i 173 cm, acumula experiència en el terreny de l'handbol, després que aquesta temporada hagi jugat la segona ronda de la Copa EHF, on l'equip donostiarra ha quedat fora, sumant així els seus 2 primers gols en competició europea. A més, en altres ocasions ha participat en la selecció brasilera júnior.

La seva incorporació cobreix la baixa de la sueca Tilda Matthijs i se suma a les renovacions confirmades de Vizuete i Sarandeva a la primera línia. Esperem que aviat puguem afegir-hi la renovació de Mireia Torras i Elene Vázquez des de la direcció del joc!

banner-festesoci2018-CAT