Després d'haver de posposar la festa de cloenda, programada per la setmana passada, ahir vam posar punt i final a la 23a edició del Trofeu Coaliment!

Les 16 pistes distribuïdes entre el Palau d'Esports i el Tub han viscut durant 4 diumenges partits d'handbol escolar on han primat els valors i la companyonia. 1213 nens i nenes de 19 escoles del Vallès Oriental, distribuïts en 107 equips, han gaudit d'allò més amb els seus companys en un dels seus primers contactes amb la competició esportiva, i d'altres han decidit seguir practicant handbol amb el club.

Enguany ha estat una edició especial, ja que el Trofeu Coaliment ha estat reconegut com a projecte de promoció esportiva pel Forum Club Handball, una organització de representants dels clubs d’handbol europeus d’elit.

Volem agrair a mares, pares, professors, escoles i patrocinadors el seu suport i predisposició per a seguir fomentant la pràctica esportiva i el treball en grup entre els més petits. Ens veiem en la pròxima edició!

banner-gcup2018