La quinzena edició del Mini-handbol a Granollers se celebrarà durant bona part del dia de diumenge. El torneig està destinat a categories formatives de clubs d'arreu de Catalunya

En l'edició de l'any passat es van reunir més de 500 nens i nenes repartits en més de 40 equips d'arreu de Catalunya. Al llarg de set hores els més petits van poder gaudir de l'handbol: l'objectiu del torneig és que aquests nens tinguin el seu primer contacte en tornejos amb eliminatòries, fase final i premis als campions i sotscampions. Sempre primant el joc net, l'esportivitat entre els equips i la promoció de l'handbol base.

Els partits es jugaran entre el Recinte del Palau d’Esports de Granollers, on hi haurà 11 pistes, el Pavelló del Tub, on n’hi haurà 3 més i el Pavelló de Can Bassa, on n’hi haurà 2. Com ja us vam avançar, els primers partits començaran a les 9 hores i s’allargaran fins als voltants de les 16 hores. Els partits es jugaran pel sistema de 3 parts de 8 minuts cada una. En aquesta quinzena edició hi participaran 73 equips entre nois i noies. Podeu estar informats de tot el torneig al web.

Ara per ara, la previsió del temps és totalment favorable. No obstant això, si a darrera hora s’hagués de plantejar un Pla B, des de la organització es farà arribar les noves directrius del torneig. Com en totes les darreres ocasions, esperem gaudir d'una jornada festiva on l'handbol, l'esport de la ciutat, sigui el màxim protagonista entre els més petits. Pots consultar la web del torneig i seguir la jornada en directe a través del nostre twitter.

Xavi Vegas

Equip de Comunicació