Tanquem una temporada excel·lent, amb el Fraikin ampliant un cicle històric, el BMG Femení creixent, el planter assolint fites sense precedents, i amb el club liderant projectes ambiciosos

El Fraikin amplia el cicle

Cal remuntar-se molts anys enrere per trobar el Fraikin entre els 4 primers de l'Asobal durant 4 temporades seguides [estadístiques històriques]. Aquest fet indica el mèrit d'un equip que es renova cada temporada però que és capaç de manternit un nivell competitiu admirable. Enguany, 4t a la lliga, finalista de la Copa Asobal, semifinalista de la Copa del Rei i 2n de grup a la Copa EHF en el grup més difícil dels últims anys, després de superar la 3a ronda amb una remuntada a Ucraïna que quedarà a la memòria dels aficionats per molt temps. L'adéu de l'entrenador Carlos Viver i de jugadors emblemàtics obligarà a l'equip a tornar a demostrar la seva capacitat d'adaptar-se sense perdre l'esperit de lluita... i ho faran!

El KH-7 creix i avança

Amb un equip molt jove i ple de talent, el BMG femení va assolir la seva millor classificació històrica a la Divisió d’Honor Femenina (10è) i, a més, ho va fer competint contra els grans equips de la Liga Loterías amb bon joc i convicció, com ho mostra el balanç de gols a favor i en contra (-6), el 7è millor balanç de la categoria. A més, va conquerir la seva 3a Supercopa de Catalunya consecutiva i va disputar una final a 8 de la Copa de la Reina en què va fregar la classificació per a semifinals. Després de la marxa de José Luis Villanueva i algunes jugadores importants, l’equip tornarà a regenerar-se però assumint l’experiència ja consolidada dels últims anys a l'elit. Som-hi, noies!

selfieKH7-alcobendas

L'any del 6 de 6!

La base continua trencant el seu propi sostre. Guanyar els 6 Campionats de Catalunya que es disputen a l'etapa de tecnificació va ser una fita que no té precedents a l'handbol català. A aquest rècord, s'hi van afegir l'ascens a Divisió d'Honor Plata del filial masculí i els 2 ors, 1 bronze i 1 cinquè lloc als Campionats d'Espanya. A més, el BMG es va convertir en el primer club de l'Estat capaç de guanyar la Minicopa del Rei i de la Reina la mateixa temporada: continuem sent pioners!

A banda dels títols i les fites, la base del BMG batega gràcies a l'esforç i talent de coordinadors, tècnics, jugadors/es i famílies. Sense tots ells no seria possible construir el BMG ni tirar endavant tornejos com el MiniHandbol o el Coaliment. Són el nostre orgull!

La Granollers Cup encomana felicitat!

Després d'un gran creixement en els últims anys, la Granollers Cup es va consolidar sobre els 350 equips, amb més de 5000 participants que transformen Granollers en una ciutat festiva i cosmopolita durant una setmana de finals de juny. Es va consolidar com a torneig de referència, però també com a gran experiència vital per als seus participants. La Cup va ser tot un espectacle, com va demostrar la cerimònia d'inauguració!

Nous projectes, nous reptes

A finals de 2016, la Unió Europea va confiar al BMG el lideratge del projecte Handball for dual careers (H4DC), cosa que confirma la consideració del BMG com a referent històric i de futur a l'handbol europeu. El BMG podrà reforçar la seva aposta per la carrera dual dels seus esportistes i comptarà amb socis de la talla de l'EHF, el Fénix Toulouse, el Savehof suec o la Universitat de Ciències Aplicades d'Amsterdam.

Granollers també va liderar la candidatura que organitzarà el Mundial femení l'any 2021, fita que permetrà a la ciutat assolir un triplet històric, en haver acollit Jocs Olímpics (1992), Mundial masculí (2013) i, ara, el Mundial femení (2021). Aquests nous reptes demostren la vitalitat d'un club que suma a la consciència de la seva pròpia història, la projecció de futur i una clara vocació internacional.

Gràcies!

Ni el BMG ni aquesta gran temporada haurien estat possibles sense totes aquelles persones que ens ajuden desinteressadament en nombroses tasques. També cal dedicar un agraïment especial als nostres patrocinadors per apostar pels valors del BM Granollers, valors que va explicar a la perfecció aquest documental d'Esport Global mitjançant la trajectòria vital i esportiva de la Joana Capdevila, i que va ser estrenat a Esport3 fa poques setmanes. Gràcies a tots i totes per fer del BMG un Club viu i ric!

Fins la propera temporada (que ja està arribant)!

Equip de comunicació del BM Granollers

banner-gcup2018