Benvolguts socis i sòcies,

Després de la reunió extraordinària que la Junta Directiva del BM Granollers ha celebrat aquest dimarts, us volem explicar les circumstàncies en què es va produir la fotografia que es va publicar diumenge a la tarda, poc abans de l'inici del partit amb l'equip suís del Wacker Thun. Aquesta fotografia es va fer en un context informal, durant l'escalfament del partit entre l'equip suís i el BM Granollers, en el qual directius de l'equip suís, acompanyats de convidats seus i membres de l'ambaixada d'Espanya van baixar a la pista. En aquest context, un fotògraf acreditat per l'equip suís va sol·licitar fer diverses fotografies a les persones presents, entre les quals es trobava el Sr. Iñaki Urdangarín. Tanmateix, la Junta del BM Granollers, tenint clar el respecte que té per totes les opinions, demana disculpes a aquells socis i aficionat als qui aquesta fotografia hagi produït malestar o incomoditat. En cap cas es va tractar d’una fotografia buscada ni sol·licitada pel BM Granollers.

En el mateix sentit, demanem respecte tant pels representants del BM Granollers com el mateix Club, i rebutgem les desqualificacions rebudes.

Rebeu una cordial salutació.

banner-festesoci2018-CAT