Aquesta temporada s'ha creat, per primera vegada, un equip Special al Club Balonmano Granollers. Aquest conjunt competirà a la lliga De Mano en Mano, que fomenta l'esport entre les persones amb discapacitat mental i/o malaltia mental en un àmbit inclusiu i ordinari com és el de l'handbol!

Fins a 12 jugadors i jugadores formaran part enguany del nou equip Special del BMG per competir a la Lliga De Mano en Mano. És la primera temporada que el club s'incorpora en aquesta lliga impulsada per l'Associació De Mano en Mano i la Federació Catalana d'Handbol. La gran majoria d'aquests jugadors i jugadores formen part del Club Social Portalet i, amb l'objectiu de sumar-se a la pràctica esportiva de l'handbol, s'uneixen al BM Granollers.

La jugadora del primer equip femení Andrea de la Torre, i Jessica Bonilla, ajudant d'entrenadora també del KH-7 BM Granollers, seran les entrenadores del conjunt, finançat amb l'ajut de l'Obra Social La Caixa. "Esportivament, l'objectiu que ens marquem és fomentar els hàbits saludables, la formació esportiva de l'handbol, l'impuls del sentiment de pertinença al club i el foment dels valors distintius del BM Granollers", explica De la Torre.

La incorporació del nou equip Special al BM Granollers coincideix amb la celebració dels Jocs Special Olympics, que tindran lloc entre la Seu d'Urgell i Andorra del 4 al 7 d'octubre, i la torxa de la qual va passar per Granollers amb la col·laboració dels jugadors i jugadores del primer equip.

Encara necessitem més jugadors i jugadores: apunta't per gaudir d'una estona de diversió i handbol! Per a donar suport al nou conjunt del club, pots fer-te simpatitzant de la Lliga De Mano en Mano o bé pots seguir tots els partits per a donar-los transmetre el teu suport!

banner-festesoci2018-CAT