La Festa de l’Handbol Català va deixar diferents distincions per a persones vinculades amb el club.

La Festa de l’Handbol Català, celebrada el passat dissabte a Amposta, va ser tot un èxit. Ho va ser per la Federació Catalana, l’entitat organitzadora, la RFEBM, els diferents clubs catalans i també pel BMG. Tant l’entitat com diferents persones que la integren o en algun moment l’han integrat van obtenir diferents distincions per la seva trajectòria i treball any rere any al món de l’handbol.

Títols obtinguts per persones que actualment integren el club:

• Montserrat Serra (jugadora màster): insígnia d’argent per la seva trajectòria. .
  • Robert Cuesta (entrenador del KH-7): reconeixement especial pel primer lloc als Jocs del Mediterrani.
  • BM Granollers: premi pel 75è aniversari. Va recollirlo Joan Ortuño, membre de l'Àrea Econòmica de la Junta del club.
  • BM Granollers: trofeu FCH per ser el primer equip català femení d’handbol en classificar-se per la competició europea. Va recollirlo Joan Ortuño, membre de l'Àrea Econòmica de la Junta del club.
  • BM Granollers: trofeu FCH pel Campionat d’Espanya del Cadet Masculí. Va recollirlo Joan Ortuño, membre de l'Àrea Econòmica de la Junta del club.

Títols obtingut per persones que han integrat el BM Granollers en temporades anteriors:

• Miquel Roca (exentrenador del BM Granollers entre el 1966 i el 1974): premi històric per la seva trajectòria.
  • Carlos Viver (exjugador del BM Granollers entre el 1991 i el 2008, exntrenador del KH-7 BM Granollers i el Fraikin BM Granollers): reconeixement especial pel primer lloc als Jocs del Mediterrani.
  • Erola Madrigal (exfisioterapeuta del Fraikin BM Granollers): reconeixement especial pel primer lloc als Jocs del Mediterrani.
  • Andrea de la Torre (exjugadora del KH-7 BM Granollers): reconeixement especial pel primer lloc als Jocs del Mediterrani.
  • Emma Boada (exjugadora del BM Granollers): reconeixement especial pel primer lloc als Jocs del Mediterrani.
  • També volem felicitar a un dels nostres patrocinadors, Hummel, pel seu trofeu FCH pel patrocini aportat.

banner-festesoci2018-CAT