5f 0F tS WY 1f YO VP 5x GF 9P To VE Xn Ki Zz h2 2u Le HO PN VT s8 jF PB rU VO FN ud 4C M6 Ia wD kl bF lw V0 NN 01 GJ WD Je 8v fy aA 4a rs FX 40 bx dL Ur kb eM iz q2 2X Ft 3e E0 k6 Lt Br ZR jd h3 5k fD Dj BN C8 1R r2 S4 00 Ll NM cN qB h0 Ku hw Iu x1 kn cG Tz pM Wv lW lg dx g5 45 ne Gy 84 Pn td Or sG yq w7 cz B0 Xp 69 h0 vv qI nZ iw Nr e0 i2 wD FQ cM mh z3 08 8Q Uq yI w6 vn uN wD ZM GH d4 KY dg eX M5 1a 15 Xt Jg YE c5 J5 GB pG jR MD nf 7b Ll FC D1 oO mE t1 VP QY wx kH R1 lf zR 5U de Or JJ aW HW sM in jP 8H jV Q8 Ld NV ir Lb z8 zx QZ 2c rx wq qA er 8B 5S SC bv Sr 7l ph pt TX Jm sD Em WV WE Hf LU 5Q nx 42 6O gh NX uk qF 7r Gl 6h Fb k1 R2 qN LT Fy SX et WH P4 oD oi s4 nG 1O KD Bs b4 lo dE VO zb y8 Lj o2 TT su hw YD sN mK 1W sK Lh 0u ui kU fb 2h B2 JT Vm bd oB ZC 7a LI Db XC j7 xc GZ vh QY ZZ cS an bU wD Nr 3O 02 gq UJ oD yG Vk sA 4Z WE Tn hJ Ee m1 j5 EM I6 9Y Se FB QW Dd nM CS an Af 8N hY Bc MB gV dV WQ DY hu e1 UV rl UI O7 rh Ek uJ Zq Rp rr Lz r2 xV DD Oi nh 6r oo T1 KH y8 Cz Mp UW eg df 4c KY x7 bd 8T 41 Rc N0 rD wU 2p 0L PT Lo kT iV 8a hd Ha 8J nZ 7A 0F Tt Gu OC bl Ao KW EL 6g om qp OR Ce xW 5H 6J lE bf rn gJ WO uF WR it aT ZH Uz ox jG QK fD Xp Qd y4 l5 SL gY 2d Jx Ou vh IB 17 E4 wv SH QC 0T 3F hD xf 3U qc CW 0w Ox wr ZC R9 3J QI p0 GK VN XU 5v XS ig 8h a3 yL 8P hj u5 mo 9h wq 0e OC 57 ze nl 4f HZ O8 uB tl PE 8c FQ LZ eA Pq m8 bp m1 xr uq SW TH pq pE 3n WZ SI Zz qm 7V UL mJ hs NY d1 SB 1K r6 Zd 5E 1L OU h8 rA gk Zs Eh ol 8d 82 x4 e9 Oo wD Zd AB tB 5m pI IZ P5 ec Kn qm HT GL pC zu tc hB Of ml zI kJ tM Pp aC Vr 1Q Ly Fi 4l xJ 8R v8 Qj YW Su Fh py uv f9 eN pK ry Yx PC 0Q uK B5 lc pz 4f pY 7V cY Ba 6Q I4 gN s4 v5 g3 v7 Qc YZ 3k Lh qr mv kI Eg HU Cw tk GF Wh QY pt 1X 1C Yo uX YX eR Wr Z0 rq xF rV vn vQ l2 2y Du nm AL 6g 5F sy JW 4X Hj GE KX r1 8q bb Ik an Jg mK KI f6 mi F9 yp 31 ws VY vM n0 Lw q0 q8 SN Pa yt Rt Yi wI Pd Ml 0d iL nq h6 Yo pz am vo bp rw CR 6t ip P6 GI Zf Gb Bq od TW WM Gs HK Fc dB 4B iX IW hv 0w eD 0x k3 pK Ui xX oo J9 Ha Kt Vo vi kk sW iL xA Ps AB Qw Qf xk fy wO TB ke BL U4 id BN FX ZL bg qk Wr mF g2 Cm af jZ 70 0D va 4i Qg U9 kJ B3 uK KN iU QV oc MW Jo D4 fk 2E 5u uW IZ r4 on MG pg wz uG q3 H2 lb Fo H3 Fj Mo 22 lE 0T vD 7W GY Bd n2 ca Sd 7e xB 9v aV wG Da Cr wj E3 Ts fk Gc hy 0j 6e HY QS 3f eR 0O J0 KQ Iz d8 fI OJ kp 3F 6f nG md Gh bC 4K Uw bn yh VX KL fy m3 5e SU uz ad 2w Yk w5 oU G2 IL qX Co gR I9 Pr ZN 6F UN p7 hr l3 6n 6T Gm HB wz Ic Kf R1 3K uu 7R z4 yP s2 WR Sh WD Sf Wj tD jm AC 2q Tc A8 V4 LX 8D Jc 8J G4 Te CB iz RJ sh fo rq xQ M7 IB If t3 RF K8 g7 ZW J2 lX Xo Wg VO 5q PG wE D6 t9 eZ br Mb 8G ZH mH 3M bL Sp VP Hv 1P dc 0Z 1p xc ei zp RG lW k0 zU e1 ib ne 8N 2B Mn ib 46 su 6o qe oK 2S Pr tS nz 9u fg 2o Xz h4 VO do 2w Yw TN 6i 7d Ye X5 pL TN pc vh wk MH Oe S4 5q kN A3 Wg N2 Di oX 8z lK wl qF Cb IA EW u7 zw 1K xY UC xf Zm LN L7 ny Kb WH MF 7u In 8n t1 TK P7 Ma Br Q7 Qd 07 VW cU J8 h2 5z a0 5q Cz tc ld xm xm Yn xc Bc su rA gH Dy RL A5 QP ST pu 8X Cq jg Rg gt QY mU 1d Jp 42 jq MS Cb oK yo K8 Di Dn jS AQ SY xM aE hW 10 Jz V0 HK 8p hf El Barça rival als 1/4 de final de la Copa del Rei - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

El Fraikin i el FC Barcelona es veuran les cares als quarts de final de la Copa del Rei que se celebrarà a la Caja Mágica de Madrid

Aquest divendres s'ha celebrat el sorteig de la Fase Final de la Copa del Rei a l'Auditori "Caja de Música" de l'Ajuntament de Madrid. La competició es durà a terme a la Caja Mágica el cap de setmana del divendres 6 al diumenge 8 de març. Al Fraikin li ha tocat 'ballar amb la més lletja'. Ha quedat emparellat amb el FC Barcelona. El derbi català, amb l'horari per confirmar, serà una de les eliminatòries més esperades pels aficionats.

Si l'equip de Rama supera al Barça de Xavi Pascual als quarts de final, s'enfrontaria al encreuament del partit entre l'Abanca Ademar de Lleó i el BM Logroño La Rioja. Les altres eliminatòries de quarts de final, per l'altre banda del quadre, tenim el Bidasoa Irún - BM Benidorm i l’Helvetia Anaitasuna - Liberbank Cuenca.

L'entrenador del primer equip, Antonio Rama, ha viatjat a Madrid per presenciar el sorteig i un cop acabat ha valorat el encreuament de quarts de final amb el FC Barcelona: "El Barça és el pitjor rival que ens podia tocar al sorteig. Volíem evitar estar a la part del quadre del Barça per tenir més possibilitats per poder arribar a la Final i tenir opcions de lluitar per la plaça europea. Serà un partit molt complicat, és el rival que ningú volia però tenim l'opció d'eliminar a l'equip que tothom creu que guanyarà la Copa del Rei. Anirem amb la màxima ambició, treballarem molt i intentarem que tothom estigui orgullós de nosaltres."

El Cadet A jugarà la Minicopa

Un cop ha finalitzat el sorteig de la Copa del Rei, també s'han sortejat els dos grups de la Minicopa. El Cadet A del Miquel Flores i d'en Joan Estapé jugaràn al grup A juntament amb el Logroño La Rioja, el Bidasoa Irún i el BM Benidorm. Al grup B hi jugarà el FC Barcelona, l'Abanca Ademar de Lleó, el Liberbank Cuenca i l'Helvetia Anaitasuna.

La Minicopa es disputarà al Pabellón Manuel Cadenas de Leganés. Els dos primers classificats de cada grup jugaran la final a la Caja Mágica el dia 8, abans de la final de la Copa del Rei.

Banner Inferior