L’equip de Divisió Honor femenina del KH-7 Granollers va començar ahir els entrenaments per preparar una temporada on disputarà la máxima competició de la seva història, després de tancar la temporada 2018/19 amb un bitllet per jugar a Europa. El Club ha renovat amb un dels seus patrocinadors històric, l’empresa KH-7, de qui lluirá per 22ª temporada els seus colors a la samarreta.

L’equip de Robert Cuesta va començar ahir una temporada històrica: parteixen des d’una insòlita quarta posició a la Lliga Guerreras Iberdrola que els permet competir per primera vegada en la historia de club en competició europea, la Challenge Cup.

Les vallesanes no afronten aquest reptes soles: ho faran amb el suport de l’extensa base del BMG, bressol de la gran majoria de jugadores de l’equip i dels seus patrocinadors. Entre ells, destaca KH-7, que acompanyará per 22ª temporada el club, i molt especialment el primer equip femení. KH-7 ha estat al costat del KH-7 BM Granollers des del seu ascens imparable desde Lliga Catalana fins a la consolidacó en la màxima categoria estatal i l'arribada a les posicions europees.

Amb les noves incorporacions de Jessie Lepère, Gabriela Romero i Marta Mera, les de Robert Cuesta realitzaran dues sessions d’entrenaments diàries fins a l’inici de la lliga, el cap de semana de 7 i 8 de setembre. Abans però, tenen una parada obligatòria; la semifinal de la Supercopa de Catalunya, que les podria conduir a aixecar la sisena Supercopa de Catalunya consecutiva.

Un dolç berenar commemoratiu
Per a celebrar els èxits aconseguits i estrenar la que será la seva 22ª temporada al club, el patrocinador principal del primer equip femení, KH-7, ha fet arribar un pastís sacher commemoratiu en el primer entrenament de la pretemporada. Un any, que a més, és molt especial pel club vallesà perquè celebra també 75 anys desde la seva fundació.

Per a Josep Mª Lloreda “la vinculació al BMG és històrica, forma part dels nostres incis en el món de l’esponsorització, i l'hem anat ampliant gràcies als nostres valors compartits".  La vinculació de KH-7 amb el club no és només esportiva. Fa 4 anys que l'empresa vallesana es va involucrar en el projecte Handball 4 Dual Carreers dedicat a la formació dual que arrencava el club per facilitar la conciliació de la carrera esportiva, laboral i acadèmica dels jugadors i jugadores. Fruit d’aquesta relació, tres jugados, van poder fer les seves pràctiques a l’empresa, i actualment , un d’ells, Marc Garcia, és cap de projectes a KH-7.

banner-festesoci2018-CAT