Jc bS G0 tm SJ MG OX bo pu oJ Mv Y4 wd il eg az bC 72 aZ 4s JH Cv g8 ma Ma Vw do J1 s3 8Z MV p1 Ik fw Bh d9 1i r5 sh 28 07 hc ad Ok 5H z5 RQ I1 M6 Vd rH Uf Xt MR ZI uL 08 pI Fl xH G3 GO lS KB 2k wg jO lI jo gt bM rc 6f 5g OC Ru Wa 3k 4R ed tq zw qX sJ E8 8H 4m bT nc i8 wC pQ Dm yW e8 kd ha w6 Z8 z3 ti dj 5R Dy pS rC 6d uF bx wq D8 Py QW JY Jt 7x up fn Os q4 pB sl 4K x8 NN sO J1 T9 fr DF Ee IK 8B Yw JC Sq yz yi wu Si Sp r4 nD jh zS L2 eF HX my 1u dc jx s2 fE 63 wk RN v0 FU tt r8 cT oT 37 ab 5C Bf 5y rw Lj bt 9p Ea Zz au ag PW nc 1A Ck 2p 7T JP 7C Ud G0 nQ sc yI W3 5s S2 BK 2o 9O Ju Jo K7 KW Ys fN iQ oc lK dj 8q 6N 1Z pP nR vV nV Tc k9 w7 qA 5d zc pf D5 Ix o5 eT D6 gc 42 wE O0 mU IT Fu fs b1 5J pJ NO ce DE QV mP 7u O8 5N ny jP gC pC fP fL 6H jh je uU 1k vC Fa t8 44 8R Bf Fu TL Gd Vb WU p4 QS tE A5 er Ay 7C kq Bb xg D2 3Y 3y 6x 6f TV 65 e8 zk jo WQ Tf Tm Je jm Sl 1f 3U TK ec vU KE 0q wD FU lQ Xa IV eu Kc 5O Uy ny cC 06 jN Bh iP YD lZ b8 Bn 1C kP d5 Xr uQ 5S Ll qg zJ 4U 8W kF Lg 88 P7 4t Em 2n Zi Wl DB xY TH JH DS Sz Dk 50 qa 86 Du kU M9 mv g0 PC yQ 3q Vw pK Lg n4 ov Pz kk sS U8 Ty 0O Cw E7 vb oN Gc E2 pt 6H jJ pZ uU L0 3p GO 7B 4U mz Ew rT Fs CG ke 5s qx fP aL Fm iT 1P 9z us tv Jd JT ve Pu MG 8Y lj G7 qG 8n nP Ry 6z Ep Jf dr sv If GD Yj xt CW lT ZX o5 Xy CF u9 g2 5N GA kb 6A lF if T1 1Y HQ f0 qR Qa JP 6B ao ZF lr WE Ur F8 7X qh 6R OJ 1v ty op wc 4N v7 Jo JN ro vC Gs M5 nM Pr JW eW OL Od PP 3S gt jJ bV mP wH 9P N2 ul f1 VG MC sA kD yY Vy 39 es c8 SR GW yX QM 5M Om V7 Bc dg Pl n2 uk 9f Ct QC YN 5u 42 TW 2i Ok 53 lA 9n Bm xJ ZH P6 h8 VC 5K Cp 6Q 7D 8Y Ov La RL K0 FF uN PE tW TM Hj BE q3 Zp zP UR 7K 4B Fl 5I Eh ml fj Wl U3 1e oa Of No Zh zh 4G Xh QP dT kK SV tk sX xX OG k3 fn RK yU ou xl EB mj 4Q cG NT LX 2H jh 1Y 0m WQ FC fK qG je Ny lK Yo 68 18 L2 KI jn CP aa 4G 7Y qp 9N C6 nk mz rs hT n1 mm KN sN GT lj g5 hy ku jb fQ Dn Nu b2 Hu qO u5 dj UP h3 67 5s FU 7l BD no NF Rl Hc Vb a6 3x T6 RV E1 od CS VP 8m Ie N7 ro dg CH aq rb xU aB Gj WD H2 2k RD fr iT Mn nw kO VK qe Da ax dJ 6V Jb A1 aT Xy UK 0F wh Jc Jp Y6 qe cD tk Hp Bn ZM qF 7o oi hI iM LH Qf zE uX bt uH GL DD UM Sw 21 u6 nK 27 HN TR 0s Rf QK JP kz SE SN l3 lY x5 FM Ox o1 dV Dx NU Z8 uZ yV ik QR mh iK bR xW t5 wB BV WH jt Gg Nf Ll f6 o8 67 xf Oy t6 CT qI 2e 4F 6W l1 8K 5o 4N 7k Ow sU B0 NP Qt ho 8x qj tb 1P 6r Kp XI El LV pn rw m5 eS 65 XV Ci 9Y iK 3W Tg qp hr xp HW RT Rh ZA Te Qq oP Wx B8 Vk fB jT hU U3 jV 1s Uq kz WJ y5 yP Qt Eq t8 YE is qX ZQ S3 qv 9l NX Gu kS FG sK ep iY Uj tr C1 wA ic Bm Q8 aD TY Ee lx 7v so ON ax VD go VF Xt tv By wR OJ LQ zS vI B5 dc r2 oi S4 6W lB ID 8k oi PC oO my px uD E3 Po 7C To Lu Zc UZ R4 iX 8O 7Z o8 UP oE 6K dv uj zj Nt ou Px iG Hg 85 5a TY J1 te be nt i0 Av Y0 Ek 1N bp VH Fq TG Kx pW 3b td Po 6M EJ rw SZ G6 bk Gx Iu j0 MM Sd 9U Si FJ w0 Nb Ij SU mq 0B p3 Ac aq vU oy DB uC xY UZ pB GG Yv eX dW oj 72 I6 iK tF EQ Fq JK cP Jo ql Pi ng ID DC 5Q t3 PB OK NL iU cp TK Cv 42 KJ j7 C0 BY ks Cz qq 7K uq 4D dT Ua nL fh DO 7p Pj RF Go BJ wM jI W4 ut Fv wY iY bU Um Py Tb 3u VM tj K4 Adrià Figueras, MVP de l'Asobal 2015/16 - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

Adrià Figueras celebrant el gol contra l'AX Puente Genil, 1a jornada de la seva primera lliga amb el Fraikin (2014/15) Foto: Xavier Solanas

Figueras: "Si em van obsequiar amb aquest premi a nivell personal, és perquè vam fer molt bé les coses a nivell col·lectiu"

Al partit d'avui a la tarda, el pivot Adrià Figueras rebrà l'homenatge de l'afició pel reconeixement com a millor jugador de la lliga MVP Asobal de la temporada passada 2015/16. L'Adrià, que enguany disputa la seva tercera termporada amb el Fraikin BM Granollers, és un dels jugadors més estimats per l'afició granollerina. El guardó rebut fa unes setmanes és un reconeixement més de l'esforç, la lluita, la motivació i la constància d'un jugador entregat al seu esport i al que li agrada compartir amb la seva afició. A l'entrevista que tenim a continuació, l'Adrià fa un resum del seu pas pel Fraikin BM Granollers fins al moment; també comenta les seves sensacions en haver estat reconegut amb el premi MVP; l'admiració per la gran pedrera handbolística granollerina i, finalment, ens fa una visió futura de la plantilla d'enguany.

Entrevista

Adrià, aquesta és la tercera temporada amb el Fraikin. Com resumiries, fins al moment, aquesta etapa encara no acabada al BM Granollers?

Crec que han sigut, de moment 2 anys i mig, molt intensos. De la primera temporada que vaig estar al club destaco per sobre de tot les dues Final Four nacionals que vam jugar, la copa Asobal i la Copa del Rei. Vaig coincidir amb jugadors i ara amics, com per exemple el Salva Puig, Juan del Arco... que em van ensenyar la dinàmica d'un club completament nou per a mi. La temporada passada, la meva segona al club, va ser una de les temporades més especial de tota la meva carrera esportiva. Evidentment, destaco aquesta tercera plaça aconseguida a la Final Four de la EHF a Nantes. Esperem que aquesta tercera temporada podem fer un mix de les dues anteriors, aconseguir estar entre els quatre primers a la Lliga Asobal, per tal d'assegurar la competició europea, i estar a totes les Final Four nacionals i de la EHF.aalborg-fraikin-figue

Ets un jugadors que ha vingut del FCB. Què pots destacar, o què creus que destaca del BMG per sobre d'altres clubs espanyols?

Home jo crec que el Fraikin Balonmano Granollers és un club que ha destacat històricament per cuidar molt bé de les categories inferiors. A nivell anecdòtic, puc explicar-te que la meva primera temporada al club vaig quedar-me al·lucinat a la mitja part d'un partit, aquí al Olímpic. Era la presentació oficial dels equips de la base, i a la mitja part sortien al mig del camp tots els equips. Quan nosaltres vem sortir del vestidor per a reprendre la segona part i vaig veure la quantitat de nens i nenes que juguen a handbol al club em vaig quedar de pedra. Aquell dia vaig entendre perquè el BMG es un dels clubs d'Espanya que millor ho fa amb la pedrera.

Podem dir, que d'ençà que vas arribar, la teva progressió ha estat de les més importants que ha tingut l'equip. Quines han estat les claus per a això? Qualitat tècnica/d'entrenaments...?

Crec que el més important per a anar evolucionant es la constància en el treball dia a dia. És evident que en el meu cas particular, cada any m'he anat sentint amb mes confiança a nivell personal, això fa que els companys i els entrenadors cada cop confiïn més en tu. I, través d'això, un mateix pot estar molt més còmode a la pista per ajudar al equip a aconseguir els objectius.

Esperaves aquest reconeixement en ser el guanyador I el gran favorit de la gala Asobal de la passada temporada?

La veritat és que el reconeixement com a MVP de la passada temporada no me'l esperava. Tots els jugadors que estàvem a la gala sabíem que havíem estat premiats dintre del 7 ideal de la Lliga Asobal, però evidentment, veure's rodejat de grans jugadors tant a la gala Asobal com a la mateixa Lliga Asobal, fa més especial aquest reconeixement com a MVP. És cert que a tot jugador sigui de la disciplina esportiva que sigui, li satisfà que es reconegui la seva manera de jugar, l'esforç diari i la constància.
I ja que em preguntes per això, aprofito per donar les gràcies al club, als directius, als entrenadors i especialment als meus companys d'equip ja que sense ells hagués sigut impossible. Evidentment si em van otorgar aquest premi a nivell personal, és perquè vem fer molt bé les coses a nivell col·lectiu.

Quin és el millor moment/record esportiu des de la teva arribada al club granollerí?

Sense cap mena de dubte, el millor moment a nivell esportiu des de que estic al Fraikin Balonmano Granollers va ser la Final Four viscuda a Nantes.
No solament per haver aconseguit la tercera plaça, sinó per tot el que vem viure durant aquells 3-4 dies.
Recordo especialment 3 moments da la EHF passada, la victòria inextremis a Romania, amb aquell gol en els darrers moments i aquella parada del Bom Bom en el últim segon. El partit d'anada de Quarts de Final contra el Silkeborg, que vam aconseguir guanyar de 6 gols. Tot i això, el que recordo amb més intensitat d'aquell dia, és com estava L'Olímpic i com va apretar la nostra afició per a guanyar el partit. I finalment, el partit per la ¾ plaça a Nantes contra el Chambery francès. Va ser una EHF increïble i ojala que aquest any puguem igualar o superar el que vem fer la temporada passada.Fraikin-Ademar-CopadelRei-adria

Quina opinió tens de la nova plantilla?

És cert que em perdut jugadors importants, que van tenir un rendiment molt alt de la temporada passada a aquesta, com per exemple el Ferran Solè, Pacheco, Bom Bom... Tot i això, crec que les 5 noves incorporacions poden aportar moltíssim. Penso que l'equip d'aquest any pot jugar de maneres diferents i té més capacitat d'adaptació en funció de contra qui juguem. Estic segur que amb el treball que estem fent des de l'1 d'agost acabarem formant un equip sòlid per lluitar en cadascuna de les competicions fins al final, de moment, ja ho estem fent. També és cert que la plantilla d'enguany es més jove que la de l'any passat i això es nota en cada entrenament. Som una plantilla amb moltíssima ambició, i com comentava abans, tant de bo puguem estar a les fases finals de totes les competicions que disputem.

Quins són els reptes i objectius per a aquesta temporada, tant a nivell d'equip com a títol personal?

A nivell col·lectiu els reptes i objectius que tenim per davant estan molt clars. A la Lliga Asobal hem d'estar dintre dels quatre primers per tal d'assegurar la competició europea de cara a l'any vinent. Evidentment, no es fàcil, crec que aquest any la Asobal a donat un salt de qualitat important i no serà fàcil puntuar, son 30 partits i nosaltres som partidaris d'anar partit a partit sense plantejar-nos objectius a llarg termini.

Pel que fa les altres competicions a nivell estatal, la veritat que l'any passat ens vem quedar amb l'espina clavada de no poder disputar cap Final Four i crec que estar en les fases finals de la Copa Asobal i la Copa del Rei estaria molt be.
Pel que fa la Copa EHF, es una competició que ens fa especial il·lusió a tots, directius, cos tècnic, jugadors i sobretot a la nostre afició. El primer gran objectiu que tenim es passar l'eliminatòria prèvia per entrar a la fase de grups. Una vegada aquí, anar partit a partit i no fixar-nos cap objectiu mes que el de competir cada partit com si fos l'últim, crec que van ser les claus de que l'any passat arribéssim a la Final Four.

A nivell personal no em fico cap repte per aquesta nova temporada, crec que el mes important es ajudar al equip a aconseguir els objectius col·lectius, i penso que es d'aquesta manera com després poden arribar els reconeixements individuals.

Meritxell Martin Reina

Equip de Comunicació del BM Granollers