El KH-7 BM Granollers s'enfrontarà per quarta vegada aquesta temporada al BM Elche visitelche.com

KH-7 BM GRANOLLERS vs. BM ELCHE VISITELCHE.COM | DISSABTE, 16:30 h

El KH-7 BM Granollers rep aquest dissabte (16:30 h) al BM Elche Visitelche.com, el segon classificat del grup B a la Lliga Guerreras Iberdrola. L'equip de Cuesta ve de guanyar l'últim partit a fora de casa contra el BM Salud Tenerife (22-28).

Les vallesanes són líders de grup amb 17 punts, i han guanyat tots els partits de lliga al Palau d'Esports. Si guanya contra el BM Elche visitelche.com, seguirà com a líder per davant de l'Elx i el Rocasa Gran Canària.

L'Elx és l'equip que va eliminar al KH-7 de l'EHF European Cup i fa menys d'un mes que va aconseguir guanyar a les nostres a casa seva en un partit ajornat de la primera volta. Esperem doncs, que aquesta vegada les noies del KH-7 BM Granollers puguin guanyar a la bèstia negra d'aquesta temporada.

El rival

El BM Elche visitelche.com està fent una molt bona temporada, ha guanyat sis partits i només n'ha perdut un. També està fent una molt bona temporada en competició europea a l'EHF European Cup on va eliminar al KH-7 BM Granollers. A l'equip del país valencià hi destaca la catalana Ivet Musons que, tot i patir una lesió en temporades anteriors als genolls està en plena forma. L'Elx és segon a un punt del KH-7 i té dos partits menys.

Dades importants

• Si el Granollers guanya, seguirà líder del grup B de la Lliga Guerreras Iberdrola.
  • La màxima golejadora de l'Elx és l'Ivet Musons.
  • L'Elche Visit Elche va eliminar al KH-7 BM Granollers de la competició europea.