cup-capcalera-1

Treballem pels valors de l'esport i del BM Granollers. Uneix-t'hi!

Quina és la nostra filosofia?

La pràctica esportiva representa molt més que un entreteniment per als més joves. És una pràctica que genera canvis en les conductes de les persones que la logo-dibaduen a terme. Fer esport fomenta valors personals com l’esforç, l’autonomia o el lideratge, i també valors socials com ara  l’empatia, la cooperació o l’ajuda als altres.

El club BM Granollers és conscient de les possibilitats que té la pràctica d’un esport de grup com l’handbol per fer emergir valors. De tota manera, cal dir que la pràctica de l’handbol per ella mateixa no desenvolupa de forma automàtica valors, sinó que aquest desenvolupament depèn de la implicació de totes les persones que formen l’entitat: jugadors i jugadores, famílies, personal tècnic i junta directiva...

pares1

Qui som?

Som un grup de pares i mares de jugadors i jugadores del BM Granollers i hem iniciat una sèrie d’activitats que volen complementar la tasca educativa dels jugadors més joves, i ajudar a identificar i practicar els valors del club, començant per les pròpies famílies.

Per llegir l'entrevista al grup de pares i mares, clica aquí.

Com puc col·laborar amb el Grup de pares i mares?

Si vols més informació sobre el grup de pares i mares, escriu a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Aquest grup està obert a tots els pares i mares que hi vulgui participar.

T'hi esperem!

Què hem fet fins ara?