Jose Luis Villanueva i el KH-7 BM Granollers

Jose Luis Villanueva renova com a entrenador del KH-7 BM Granollers i l'equip incorpora diverses jugadores que conformaran un grup amb diferents matisos i la mateixa essència

Renovació de Jose Luis Villanueva

Jose Luis Villanueva (Foto: Xavier Solanas)El tècnic del KH-7 BM Granollers seguirà al capdavant del sénior femení, juntament amb Robert Cuesta. Després d'assolir l'objectiu de la permanència al primer any a la Divisió d'Honor Femenina, el tècnic espera conformar i treballar un equip que aspira a pujar posicions a la classificació. Villanueva assegura que ha configurat un equip "que tindrà com objectiu consolidar-se en la màxima categoria de l'handbol femení espanyol", i que espera que les noves incorporacions "s'adaptin bé i el més ràpid possible al joc i al ritme del conjunt".

sIS noves incorporacions

Mireia Torras (Foto: OAR Gràcia)El KH-7 BM Granollers incorpora sis noves jugadores per a la propera temporada. Mireia Torras (19 anys), provinent de l'OAR Gràcia, juga com a central i formarà un bon tàndem amb Sandra Pérez. Torras ha jugat amb la Selecció Espanyola Juvenil i aquest any jugava a la Divisió d'Honor Plata, on ha anotat 85 gols en 18 partits. Villanueva destaca d'ella "la seva creativitat en el joc ofensiu i la facilitat i agilitat amb les que ataca".

Jessica Bonilla (Foto: Barakaldo Digital)

Jessica Bonilla (33 anys) serà una de les veteranes del conjunt vallesà. És primera línia i prové del Zuazo Barakaldo, però ella és de Canovelles. Té una llarga trajectòria a la Divisió d'Honor Femenina, però amb clubs de fora de Catalunya. Jose Luis Villanueva certifica que "és una jugadora global en atac, és molt completa: juga i fa jugar".

Lorena Ramírez (Foto: Barakaldo Digital)

Lorena Ramírez tornarà a vestir la samarreta vallesana. La portera de 21 anys prové del Zuazo Barakaldo, equip que juga a la màxima categoria. També ha estat a la Selecció Espanyola Juvenil i Junior, i Villanueva ressalta la seva "projecció i les seves qualitats físiques, a més de ser diferent a l'Andrea de la Torre, fet que permetrà tenir una porteria variada i d'un gran nivell".

Carlota Rubio (Foto: El Periódico de Aragón)

Carlota Rubio (21 anys) és primera línia i la temporada passada jugava amb l'Adesal Córdoba. Ha estat la desena màxima golejadora de la Divisió d'Honor Femenina amb 131 gols, i també ha jugat alguns partits amb la Selecció Espanyola Junior. L'entrenador del KH-7 BM Granollers diu que "té un gran potencial físic i tàctic i molta projecció de futur, a més de ser important a l'esquema defensiu".

Maricet Fernández (Foto: cordopolis.es)

Maricet Fernández (25 anys) és internacional cubana des dels 15 anys i juga d'extrem esquerre. La passada temporada només va jugar un partit amb l'Adesal Córdoba, però amb la seva selecció compta amb més de 50 internacionalitats, i ha disputat Mundials i Panamercians. Villanueva afirma que és una jugadora "amb experiència en competicions d'alt nivell, amb una fortalesa física important i amb molta versatilitat".

Anna Pi (Foto: Elche CF)

Anna Pi torna a casa. La pivot de 27 anys ha jugat dues temporades a l'Elche CF-Mustang, tot i que va patir també una greu lesió. El tècnic vallesà senyala que Pi "té l'ADN del Balonmano Granollers i la seva experiència fora del club l'ha permès créixer molt com a jugadora: ens aportarà molta experiència i intensitat defensiva en una de les posicions més importants de l'equip".

el planter segueix creixent

Anna Pregona i Anna Rojas (Foto: Xavier Solanas)Dues jugadores del planter del BM Granollers tindran pixta amb el primer equip la propera temporada. Anna Pregona serà la tercera portera del conjunt vallesà, i Anna Rojas, extrem dret, seguirà jugant a la Divisió d'Honor després de disputar molts partits per a suplir la baixa per lesió de Marjo Dedieu. Jose Luis Villanueva destaca de les dues que "són jugadores de molta qualitat i que ja han jugat partits a la màxima categoria, i la joventut i la confiança en el planter són aspectes que caracteritzen al BM Granollers".

Ariadna Cañameras

Equip de comunicació del BM Grnaollers