Aquest cap de setmana el Juvenil Vallbona d’Álex Viaña es juga l’accés a la Lliga Catalana contra el Sant Esteve de Palautordera.

Els joves del Juvenil Vallbona s’enfrontaran aquest cap de setmana al Sant Esteve de Palautordera en una eliminatòria a doble partit. Dissabte a les 12h els granollerins visitaran al rival en un matx en el que el tècnic Àlex Viaña té clar que s’ha de guanyar “és important endur-nos una victòria al partit d’anada per tal d’afrontar l’eliminatòria des d’una posició més còmoda pensant en l’enfrontament de diumenge”.

Segons el tècnic de l'equip Juvenil  les claus per dur a terme una bona eliminatòria són: treballar intensament la defensa, lluitar cada pilota i sortir molt forts al contraatac, “si treballem tal i com hem treballat al llarg de la pretemporada aquest equip té molt a dir en aquesta eliminatòria. El jugadors estan entrenant intensament i amb moltes ganes de fer un pas endavant aquets cap de setmana”.  Tot i tractar-se d’un equip de juvenils de primer any, amb dos jugadors de segon any, l’equip és una pinya “la base del nostre joc és treballar col·lectivament. Tothom està a un gran nivell i si cadascú fa bé la seva feina, l’equip anirà endavant”.

L’objectiu d’aquest cap de setmana és clar pels granollerins: accedir a la Lliga Catalana per tal de créixer com a grup, augmentar la competitivitat amb el nivell dels equips i assolir un millor grau d’aprenentatge.

Dos dies molt importants pels joves vallesans en els quals es decidirà l’accés a la Lliga Catalana de cara a aquesta temporada.

Laura Lanau
Equip de Comunicació del BM Granollers