Ja es coneixen els emparellaments de la primera ronda de l'EHF European League. El rival del Fraikin BM Granollers serà l'HC Prolet 62 de Macedònia, que es jugarà el bitllet a la següent ronda el 28-29 d'agost i el 4-5 de setembre

El Fraikin BM Granollers ha conegut avui el seu rival a la primera ronda de l'EHF European League. Es tracta de l'HC Prolet 62 i s'enfrontaran el 28-29 d'agost i el 4-5 de setembre. La tornada serà al Palau.

El tècnic, Antonio Rama, ha valorat satisfet l'aparellament amb l'HC Prolet 62: "El fet que ens hagi tocat el tercer equip de macedònia i la tornada a casa fa que haguem tingut un bon sorteig". El tècnic català també ha comentat el gran nivell dels equips macedonis: "Serà un equip complicat de superar, perquè la lliga de Macedònia té equips forts, contundents i molt, molt durs. Necessitem fer un bon partit fora de casa per després tancar bé a casa l'eliminatòria".

L'HC Prolet 62 ha quedat tercer classificat de la Superlliga de macedònia per darrere del Vardar 1961 i l'Eurofarm Pelister. Aquesta serà la cinquena vegada que l'equip macedoni jugui competició europea. Les tres primeres vegades que ho va fer va disputar la Challenge Cup i va caure eliminat a segona i tercera ronda. La temporada 2018/2019 va disputar l'EHF European League i va arribar fins a la segona ronda on va perdre contra l'HCB Karvina.

La resta d'emparellaments de la primera ronda han sigut els següents:

Bjerringbro Silkeborg - Ystads IF

HC Kriens-Luzern - SL Benfica

RK Celje Pivovarna Lasko - GOG

Grupa Azoty Unia Tarnow - RK Nexe

Vojvodina - Kadetten Schaffhausen

Csurgoi KK - HC Dobrogea Sud Constanta

Gornik Zabrza - OIF Arendal

Aguas Santas Milanesa - BM Logroño La Rioja

Balatonfüredi KSE - HK Malmö

KS Azoty Pulawy SA - MRK Sesvete

Maccabi Rishon Lezion - HC CSKA

Rhein Neckar Löwen - Spor Toto SK

RK Trimo Trebnje - TTH Holstebro

RK Porec - Valur Iceland

ALPLA HC Hard - Fenix Toulouse HB

El Fraikin BM Granollers tornarà a jugar Europa després de participar l'any 2018/2019 en aquesta mateixa categoria. En aquella edició va caure eliminat a la fase de grups on va enfrontar-se a equips com el THW Kiel, GOG i KS Azoty Polawy SA.