Ona Vegué no continuarà al KH-7 BM Granollers la temporada vinent. L'extrem esquerre va arribar fa set anys provinent del Club Handbol Sant Vicenç.

Nascuda el 1998 a BarcelonaOna Vegué va arribar al club als 18 anys on ha jugat durant set anys en el primer equip femení. Vegué és la jugadora amb més partits disputats amb el KH-7 BM Granollers, 165, i la segona màxima golejadora de la història del club, amb 573 gols a la Lliga Guerreras Iberdrola. Pel que fa a la EHF European Cup, l'extrem esquerre ha sigut la jugadora amb més gol, 65 en 10 partits disputats a Europa durant les temporades 2019/2020 i 2020/2021.

La capitana ha estat internacional amb la selecció espanyola, on va jugar els Jocs del Mediterrani assolint la medalla d'orVegué també ha estat nominada els últims quatre anys als premis All-Star com a millor extrem esquerre de la Lliga Guerreras Iberdrola. A més, l'any passat es va convertir en la màxima golejadora amb 154 gols. Recentment, ha estat una peça clau per assolir el subcampionat a la Copa de la Reina, on també va ser escollida com a MVP de la competició i com a millor extrem esquerre.

Des del Club BM Granollers volem agrair a la capitana el seu compromís, dedicació i professionalitat cap al club des de la seva arribada i desitjar-li molta sort en aquesta nova etapa.

Li desitgem tots els èxits i el millor en el futur.

Molta sort i gràcies, Ona!