BMG logo

El Club Balonmano Granollers reestructura la Junta Directiva i presenta nous membres

El Club Balonmano Granollers reforça àrees estratègiques per al creixement de l'entitat amb professionals dels sectors a consolidar. La nova composició de la Junta directiva busca reforçar l'estabilitat i confiança del club, integrant perfils que combinen la seva passió per l'handbol amb coneixements específics en la gestió esportiva, la comunicació, les finances, i la salut.

Els nous membres de la Junta directiva:

• Eva García: directiva de l'àrea legal - advocada de trajectòria reconeguda en el dret laboral, així com en el compliment normatiu del sector empresarial.
  • Joan Pujadas: directiu de l'àrea de salut i serveis mèdics, és farmacèutic i nutricionista. Una àrea de nova creació, com a resposta a les necessitats en aquest àmbit en un club esportiu.
  • Cesc García: directiu de l'àrea de finances, amb gran experiència al sector, donarà solidesa al projecte i a la viabilitat econòmica de l'entitat.
  • Aleix Agudo: directiu de l'àrea de comunicació i projectes estratègics: assessor de comunicació amb experiència en clubs professionals de l'esport.
  • Xavi Cribillés: directiu de l'àrea esportiva. Exjugador del Club BM Granollers i economista de professió.

En aquest sentit, la Junta Directiva referma el seu compromís amb la professionalització del Club, prioritzant la solvència i la viabilitat econòmica d'aquest.

En les darreres setmanes, han abandonat la junta directiva els Srs. Josep Lluís Escurriola Plana, Raúl Campos Linuesa, i les Sres. Miriam González Amores i Rosa Llorens Vallverdu.
Des de la Junta Directiva del Club agraïm la seva gran tasca duta a terme a cada àrea, i el seu inestimable compromís amb el club.

Tots els membres de la Junta directiva tenen el convenciment que aquesta renovació reforçarà la cohesió i el progrés del club, refermant els valors que ens representen en la formació dels equips base i la professionalització dels equips d'elit.

Junta Directiva del Club BM Granollers