fbpx

Fotografia: Federació Catalana d'Handbol

Després d'una jornada excel·lent a la fase de Quarts de Final, cinc seleccions catalanes han aconseguit superar aquesta ronda i s'han classificat per a les semifinals del Campionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques (CESA) 2025. Un dels aspectes més destacats d'aquesta fase és la forta presència de jugadors i jugadores del Club Balonmano Granollers, que continuen demostrant el seu nivell en el campionat.

La Selecció Catalana Infantil Femenina (SCIF), amb la jugadora Carlota Germain, lluitarà per un lloc a la final contra Galícia a les 11:15 h a Calella.

La Selecció Catalana Juvenil Femenina (SCJF), amb Nerea Güell, Ainoa Ponce, Carlota Ortiz, Lucia Moreno, Clàudia Girbau i Lucia Pérez, totes elles formades al BM Granollers,  es mesurarà a la selecció de València a les 11:15 h a la Pista Blava de Blanes.

A les 13:00 h, la Selecció Catalana Infantil Masculina (SCIM), integrada per jugadors del BM Granollers com Mario Pueyo, Oriol Ventura, Arnau Gorchs, Unai Montes, Pau Otaegui i Martí López, es jugarà el seu lloc a la final contra Andalusia a la Pista Blava de Blanes.

Més tard, a les 17:30 h, la Selecció Catalana Cadet Masculina (SCCM), amb els jugadors Aleix López, Leo González, Victor Montes, Arnau Ndour i Jan Castellsegué, tots ells també representant el BM Granollers, s'enfrontarà a Andalusia a la Pista Blava de Blanes.

Finalment, la Selecció Catalana Juvenil Masculina (SCJM), amb Jaume Espigulé, Roger Ferrer i Oriol Perarnau jugarà contra Castella i Lleó a les 15:45 h, també a Blanes.

Aquesta representació de jugadors i jugadores del Club Balonmano Granollers a les seleccions catalanes és un reflex del gran treball i compromís que es fa a les categories base del club, que continua sent una pedrera de talent per a l'handbol català i espanyol.

 

 

bmgstore_banner_web-1.png

Fraikin KH7-nou  coaliment SAGALES AjGranollersEuromadi-1La mútua de Granollers