Plantilla del BM Granollers B. Foto: Xavier Solanas

El BM Granollers B neccessitaria guanyar el partit del proper diumenge contra el Joventut Handbol Mataró per a poder-se assegurar el pas al seu màxim objectiu, les fases d'ascens a Divisió d'Honor Plata.

L'equip de Sergio Pozo i David Ginesta, entrenadors de l'equip de primera Nacional s'enfrontaran aquest diumengee al Joventut Handbol Mataró, tercer classificat de la lliga que segueix de ben aprop als dos primers de la taula, el nostre BM Granollers i a l'Handbol Sant Martí-Adrianenc, que actualment estan empatats a punts. Els dos primers classificats seran els equips que accediran a les fases per a ascendir a la divisió d'honor B, fita per la que lluiten els joves jugadors. D'aquesta manera, i coneixent que el Joventut Handbol Mataró està únicament a un punt per darrera dels granollerins, l'equip de Sergio Pozo neccessitaria una victòria que permetria al grup posar-se a tres punts d'aquests i optar, així,  per una tranquilitat durant les quatre jornades que restaran un cop passat aquest cap de setmana. D'aquesta manera, el marge d'error seria d'un partit essent conscients de que els vallesans van perdre a domicili i hauran de guanyar el gol average. "Hem d'intentar guanyar els dos primers i aguantar fins el final", comenta Pozo.

marc-cane

La plantilla porta actualment una dotzena de jornades guanyant, no obstant això, Pozo remarca que el Mataró en porta 18 invicte, fins a sis més que els de casa. Gran part de l'equip ha jugat anteriorment una fase d'ascens i saben el que aquesta comporta. Segons paraules del tècnic del club: "L'equip té moltes ganes, i el fet de que molts ja coneguin el que suposa una fase d'ascens, retroalimenta uns als altres i dóna força com per a ser ambiciosos i veure fins a on podem arribar".

La segona volta que estan disputant el conjunt vallesà es podria qualificar d'excel·lent, d'aquesta manera, poder lluitar per a les fases seria tot un premi pel grup. Cal també tenir present que diversos jugadors que formen part del BM Granollers B són també part de la plantilla del primer equip del Fraikin BMG (Marc Cañellas, Mamadou Gassama, Edgar Pérez, Marc Guàrdia i Gerard Forns). Malgrat aquest darrer conjunt no hagi pogut entrenar en la seva totalitat amb l'equip, Pozo admet tenir-los al 100% per a aquesta fase que tant s'apropa.

Viure una fase d'ascens per a aquests jugadors seria un premi i una culminació de dues generacions que fa molt de temps que comparteixen pista i vestuari. Com diu el tècnic vallesà: "Tenim la sort de poder comptar amb jugadors que han estat molt de temps amb lesions i hem d'intentar gaudir de cada partit intentant tancar-lo amb èxit i gaudint-lo fins fins el final".

L'equip disputarà el partit vs el Juventut Handbol Mataró el proper diumenge a les 13:00 al Palau d'Esports. Sergio Pozo i David Ginesta demanen la presència del públic tot comentant: "Ens agradaria que la gent vingués i que veiéssin, en especial, la bona feina que fan també amb nosaltres els jugadors que entrenen amb el primer equip i el treball dels altres jugadors, els quals crec que estan fent una gran temporada".

Meritxell Martin Reina

Equip de Comunciació del BM Granollers