Equips de Fraikin BMG i del KH-7 BMG. Fotos: Xavier Solanas

El proper dissabte a la tarda el Palau viurà una tarda del millor handbol. A les 17:30 hores, el Fraikin BMG rep el BM Huesca mentre que les noies de José Villanueva i Robert Cuesta disputen el seu encontre a les 20:00 hores contra l'Elche CF Mustang.

Fraikin BMG - Bada Huesca | 17:30h

Després d'una derrota que va agafar per sorpresa a l'equip entrenat per Carlos Viver i Antonio Rama el passat dissabte a Sagunt, on els vallesans van viure una dura derrota (30-27). Tot i això, els de Granollers van tornar a començar la setmana de zero i ja centrats en una nova jornada que aquest cop seria a casa. L'equip, que està ara 4 jornades de finalitzar la lliga regular, va aconseguir la victòria durant el partit d'anada a Osca. No obstant això, cal fer memòria i tenir present que no va ser una victòria gens fàcil, cosa que es reflexa en un apretat resultat final (25-26).

piloto

El BM Huesca, és un equip que ha millorat moltíssim en quant a resultats i en quant a joc durant el darrer mes, cal tenir present la incorporació d'un jugador com és Diógenes Cruz, fixatge de la segona volta; i també gràcies a la recuperació de jugadors que van patir lesions importants durant moments crucials de la primera volta. Pel partit de dissabte, l'equip del Fraikin BMG no comptarà amb cap baixa i per tant, tots els jugadors de la plantilla podrien entrar en convocatòria. Cal tenir present però, que degut al poc temps que fa que han estat donats d'alta, alguns d'ells no compten amb la preparació suficient. L'equip haurà de donar el seu màxim per guanyar el partit i aferrar-se així a la tercera plaça per assegurar al 100% la seva participació a la competició europea la propera temporada. "Per nosaltres és un partit molt important per pdoer donar bona imatge a casa de cara a les dificultats viscudes a Sagunt i poder també estar més còmodes a pista" comenta Viver.lliga, cosa que els va passar factura. Com comenta el tècnic C. Viver: "El BM Huesca és un equip de la zona alta de la taula, amb molta qualitat en el seu joc i un equip que fins fa res estava com a 4rt classificat a la lliga. A més hem de tenir en compte que és un equip que està en competició europea".

A partir de les 16:45, a l'entrada del Palau, comptarem amb la presència especial del nostre ex jugador i protagonista del moviment #acontracorriente Albert López Ortega. El jove, ens visita de nou aquest cop amb motiu de la presentació del seu llibre Piloto de un Cáncer. El jove, està duent a terme des d'avui, diada de Sant Jordi, la presentació ofcial a Passeig de Gràcia i a Montacada. Dissabte a Granollers, i al seu Club d'handbol, el rebrem amb els braços ben oberts.

Per altra banda, entre els partits del Fraikin i el del KH-7 BM Granollers (de 18:30 a 20:30), i gràcies al Restaurant el Litoral, al bar del Palau es durà a terme l'hora del Pintxo. No perdis ocasió per tastar-los i queda't al Palau per gaudir d'una gran tarda d'handbol.

KH-7 BMG - Elche CF Mustang | 20:00h

Només resten sis jornades de lliga i el conjunt que dirigeixen Villanueva i Cuesta vol posar fi a aquesta primera temporada la Divisió d'Honor Femenina per la porta gran. L'Elche CF-Mustang serà un dels últims equips que visitarà el Palau d'Esports: serà el dissabte a les 20:00h. L'esquadra il·licitana és la cinquena classificada de la DHF i va imposar-se amb autoritat al partit de la primera volta (31-23), tot i que l'enfrontament d'aquesta setmana serà completament diferent.

XSM 0179José Ignacio Prades, entrenador visitant, compta amb Anna Pi, jugadora que va militar moltes el BM Granollers i que ha marcat 3 gols des que va tornar a jugar després d'una greu lesió. La croata Maja Popovic és la màxima anotadra de l'equip rival (116 gols), i la paraguaiana Marizza Faria (87) i Anna Vicente (62) també són unes de les figures destacades. Cal remarcar que pel conjunt il·licità no podran jugar dues de les seves millors jugadores, Ivet Musons i Nitsan Dunay, que es perdran el partit per lesió.

El KH-7 BM Granollers porta unes jornades de dolç: després d'aconseguir tres victòries consecutives i de perdre davant l'Alcobendas (un altre dels equips potets del campionat), les vallesanes van empatar en l'últim partit davant el Canyamelar València. Amb la intenció de seguir sumant i d'allunyar-se deifnitivament de la zona de descens, el grup de Villanueva i Cuesta ja té el punt de mira fixat en l'Elche CF-Mustang, un equip potent però assequible veient les dinàmiques que han anat seguint ambdós conjunts en aquest últim tram de la Divisió d'Honor Femenina.

Meritxell Martin Reina i Ariadna Cañameras

Equip de Comunicació del BMG