Imatge de l'equip celebrant la classificació per a la fase d'ascens a Sant Cugat.

Miquel Flores i Kike Domingo, integrants de la plantilla del KH-7 BM Granollers B, ens fan les memòries del que ha estat, fins el moment, un temporada de lluita sense fi. Aquesta, encara no ha acabat, i el gran repte d'aconseguir l'ascens és ara la seva màxima fita per la que lluitaran fins el final.

Arriba l'Agost, nova pretemporada, equip renovat, entrenador nou. L'objectiu? El de sempre, millorar i ser el màxim de competitius. Un somni? Jugar les fases d'Ascens a divisió d'honor B, experiència que ja van tenir alguns de l'equip dos anys abans.

kh7BMGB-2

La primera volta ha estat correcte, però no hem estat a l'altura en els partits contra els equips de dalt. Tot i així, l'equip guanya experiència i segueix creixent dia a dia en cada entrenament i en cada partit.
A la segona volta tot canvia, aconseguim una ratxa espectacular de victòries i som capaços de, a base de molta lluita, treure endavant els partits contra els equip de dalt.

L'equip ha evolucionat molt al llarg de la temporada, en tots els sentits, però sobretot en el compromís del grup, en les ganes de fer quelcom important, de poder lluitar per allò que a principi de temporada vèiem tant llunyà. Aquesta ha sigut una temporada de molts canvis pel que fa a jugadors i cos tècnic, però des del primer moment tots hem remat en una sola direcció i això ens ha portat fins aquí.

Ara ja hi som, classificats per la fase d'Ascens i, a falta d'una jornada, amb moltes ganes de ser Campions del grup D de Primera Nacional. Tenint en compte la situació de partida la temporada està sent excel·lent.
Tenim moltes ganes de gaudir del que ens hem guanyat, de competir, i d'assolir un repte gran: aconseguir l'ascens!!

Per Miquel Flores i Kike Domingo
Jugadors del KH-7 BM Granollers B