L'equip vallesà donarà vida a una batalla Asobal per tal de fer-se amb els últims dos punts contra un MMT Seguros Zamora que anirà a mort per tal de no caure en el descens.

Demà divendres, la plantilla del Fraikin realitzarà el seu darrer desplaçament de la temporada pel que fa a la competició de Lliga Asobal. Dissabte a les 16:15, el Polideportivo Ángel Nieto serà l'escenari escollit per disputar la última jornada de la temporada 2014-15. Després d'una bonica 29a jornada de derbi al Palau d'Esports on es van dur a terme els acomiadaments dels jugadors que no formaran de la plantilla el proper any. Amb la motivació d'haver plantat la millor cara contra el Barça, els de Viver no voldran fallar en la darrera ocasió per sumar punts. Tot i haver fet un mal paper en el partit d'anada, amb un 20-24 com a resultat final, ara serà el moment per arreglar-ho i culminar la temporada d'èxits amb una victòria. resina

El MMT Seguros Zamora, de Eduardo García es troba actualment inmers en posicions de descens i rebran al Fraikin en una situació difícil. L'equip necessitaria guanyar als granollerins per tal de poder salvar-se. Així doncs, aquests afrontaran el partit en circumstància de vida o mort i voldran esgarrapar, com sigui, els dos punts en joc. Un equip el qual ha ocasionat forces problemes als vallesans, tant en el partit de lliga, on aquests van sortir victoriosos, com en el partit de Copa. "És un equip que porta molts anys jugant junts, que han arribat a pujar de categoria plegats, i que tenen molts registres diferents. Especialment en defensa." comenta Viver. Esperant quasi amb seguretat que els de Garcia estaran entonats i amb ganes de lluitar fins el final, el Fraikin no podrà abaixar la guàrdia ni  perdre la concentració en el joc en cap moment. Caldrà fer especial atenció al central Octavio Magadán, sobretot en el 1 contra 1; i al xilè Esteban Salinas, pivot molt rocós germà del nostre ex jugador Rodrigo Salinas.

Per l'equip vallesà, la millor manera d'anar-se preparant per la Copa del Rei i fer un bon paper a Gijón és jugar l'últim tram de lliga amb la mateixa intensitat i entrega que s'està fent durant el tram de les darreres jornades. Segons declaracions del tècnic Carlos Viver: "M'agradaria que l'equip competís molt bé a Zamora per a no desvirtuar la competició i pel bé de l'espectaclen. Volem fer un bon partit per nosaltres i per la nostra imatge".

Pel partit vs el MMT Seguros Zamora, les baixes previstes seran:

Guilherme Valadao Consulta el perfil

Podràs seguir el darrer encontre de l'equip a través de Ràdio Granollers Esports, amb la narració de Pol Estopiñan. També pel twitter del BM Granollers (@BMGranollers).

Meritxell Martin Reina

Equip de Comunicació del BM Granollers