Ferran Solé rebent la passada. Foto: Xavier Solanas (Fotografia del partit Asobal de la temporada passada vs el Villa d'Aranda)

El Fraikin es prepara per rebre una onzena Jornada amb 2 punts molt valuosos sobre la taula

El conjunt del Fraikin BM Granollers es veurà les cares amb un dels rivals que està plantant més cara a la lliga Asobal, el BM Villa de Aranda. A partir de les 20:30 hores, els de Viver lluitaran a la seva pista un duel que té tots els ingredients per creure que serà un matx molt dur. El conjunt d'Aranda del Duero segueix de ben a prop al Fraikin BMG, dos punts són els que separen un equip de l'altre. De fet, els dos de diferència en qüestió es deu  a la darrera jornada dels grocs, que van perdre enfront de l'Ademar de Lleó per 31-30. Així mateix, els de Cuétara es veien adelantats, a més, pels gallecs del Cangas del Morrazo (14 pts).J11-Vala

L'equip de Jacobo Cuétara, que lluita amb un joc tàctic col·lectiu molt semblant al de la temporada passada, ha millorat molt en la part defensiva i, en especial, en la rapidesa en els contraatacs. D'entre les seves files, destaquen la primera línia, més concretament el lateral dret Oswaldo Dos Santos i Moyano, el lateral esquerre, ambdós jugadors són màxims anotadors per al seu equip. Un equip que té molt clares les seves pròpies directrius de joc i que estan jugant molt bé fins el moment.

Els vallesans per la seva banda han començat la setmana amb un bon ambient de treball i contents per la seva victòria del passat dissabte contra el BM Guadalajara. Segons paraules del tècnic granollerí: "Estem contents de que malgrat demanem als jugadors rols diferents als que fan habitualment, ells estiguin responent tant bé, a més de la gran responsabilitat que agafen en fer-ho. N'és un bon exemple el cas de l'extrem esquerre degut a les baixes o molèsties d'Adrià Pérez i Resina, suplides darrament per Arnau Garcia o Miquel Flores". Viver, molt orgullós, donava també importància a la versatilitat del jove Ferran Solé.

L'equip, està preparat doncs per una nova ocasió on saben que hauran de lluitar de valent contra un equip que els visitarà amb fam de victòria. Als castellans no els hi faltaran les ganes d'arrencar els 2 punts per a poder-se igualar als catalans a la taula classificació, i això és quelcom que els de la casa hauran d'impedir fins el final.

Podràs fer el seguiment del partit per Canal+ Deportes, Ràdio Granollers Esports, i pel Twitter del BM Granollers.

Baixes per a la Jornada 11

Adrià Pérez Consulta el Perfil