Equip 1a Nacional de Kike Gallego

Aquest dissabte a les 20h el KH-7 BM Granollers Primera Nacional de Kike Gallego visita el BM La Roca en el que serà partit de la jornada.

La novena jornada de lliga enfrontarà als vallesans en un matx en el que una victòria de la Roca situaria a ambdós equips liderant la classificació del grup D amb igualtat de punts. Els dos grans líders del grup català de Primera Estatal disputaran dissabte el que serà un derbi vibrant i molt igualat. El KH-7 BM Granollers arriba situat al capdavant de la classificació (16 punts) seguit a només dos punts del BM La Roca (14 punts).

Els joves de Kike Gallego saben que si volen seguir líders tot passa per una victòria aquest cap de setmana contra La Roca, un dels equips més en forma del moment que comptarà amb el factor camp a favor. En un partit on la igualat serà màxima, el que marcarà la diferència serà la defensa. Els joves de Gallego hauran de formular millor que mai l'estructura defensiva i estar encertats al contraatac per tal de generar la superioritat al marcador. A més, les condicions físiques en les que arriba l'equip són més que bones tal i com explica el capità, Miquel Flores: "estem bé físicament i afrontem el partit en plenitud de condicions. És una molt bona oportunitat per guanyar en un camp que històricament per l'equip sempre ha estat complicat". L'entrenador del KH-7 BM Granollers Primera Nacional comptarà amb tots els efectius disponibles per plantar cara al BM La Roca.

Una victòria dissabte comportaria deixar al BM La Roca a 4 punts de distància a la classificació, fet que donaria un petit marge a l'equip no només en l'aspecte competitiu sinó que també ho faría a nivell de rivalitat "un partit contra la Roca sempre és important per la rivalitat que representa, per ser el derbi. Crec que a la seva pista no hi guanyaran massa equips, així que si nosaltres ho aconseguim, serà un pas endavant en la classificació força important" argumenta Flores.

Dissabte a les 20h a la Roca del Vallès derbi català de primer nivell que serà decisiu de cara a definir les posicions capdavanteres del Grup D de Primera Estatal.

Equip de Comunicació del BM Granollers