Aquest diumenge a les 12h el Palau d’Esports de Granollers serà l’escenari de la quarta jornada de la Divisió d’Honor Plata Femenina.

Aquest cap de setmana les noies de Carlos Viver reben al Getasur en el que serà el quart partit de la temporada. Després d’un bon inici, amb dues victòries i només una derrota, les noies del KH-7 BM Granollers s’enfrontaran al Getasur de Getafe. Ambdós equips arriben a aquest partit després d’una derrota en la jornada anterior i es per això que es preveu un matx de màxima igualtat per tal de recuperar les bones sensacions i no deixar escapar els punts en joc.

Tot i que aparentment el partit serà complicat, l’entrenador del KH-7 BM Granollers es mostra optimista de cara al partit: “sabem que serà un enfrontament molt igualat però hem pogut veure algun vídeo de l’equip rival i pensem que si fem bé les coses podem aconseguir la victòria”. L’optimisme de l’equip és degut al bon joc ofert en les primeres jornades de lliga, sobretot en els dos primers enfrontaments contra equips potencialment durs, el Castellón i el Villaverde. Tot i l’entrebanc a Eivissa de fa 15 dies, les noies de Carlos Viver han pogut reforçar-se físicament i analitzar els errors comesos per tal de corregir-los i millorar de cara a futurs matxs.

L’entrenador del KH-7 BM Granollers explica el bon moment del grup: “l’equip està molt satisfet amb la feina feta fins ara, tenint en compte que acabem d’arribar a la categoria, el grup està treballant molt bé i els resultats ho reflecteixen amb els quatre punts aconseguits fins ara de sis possibles”. Actualment, els sis primers equips de la Divisió d’Honor Plata Femenina es troben empatats a 4 punts i és per això que sumar jornada rere jornada és important de cara a no despenjar-se a la classificació.

Diumenge a les 12h tots al Palau d’Esports per recolzar a l’equip i poder sumar dos importants punts.

Laura Lanau
Equip de Comunicació del BM. Granollers