
La plantilla de l'infanti femení, entrenat per Jessica Bonilla i Kike Fernández
Un cop finalitzada la Lliga Catalana, l'equip que entrena Jessica Bonilla competirà per la copa Catalana durant els mesos d'abril i maig
El repte de les cracks de l'infantil femení del BM Granollers és superar-se cada dia. Millorar en cada partit és l'objectiu del conjunt que entrena Jessica Bonilla, jugadora del KH-7 BM Granollers.
Aquest equip ha finalitzat la segona fase de la Lliga Catalana en l'última posició del seu grup, on ha guanyat dos partits. Després de Setmana Santa, les jugadores es plantejaran una nova meta: la Copa Catalana, on tindran al CH Cardedeu i al CH Ascó com a rivals. Aquesta competició es jugarà durant els mesos d'abril i maig; el primer partit, a Granollers, el deu d'abril.
Aquest és el calendari de competició de la Copa Catalana: http://bit.ly/1Mzbfp2
Aquests són els resultat de la Lliga Catalana: http://bit.ly/1S2Rmc3
Respon l'entrenadora, Jessica Bonilla:
Quins són els vostres objectius?
Tenim objectius de millora i creixement, tant a nivell individual como d'equip. Som un conjunt on la major part son noies de primer any.
Com motives a les jugadores?
El principal objectiu es que vinguin als entrenaments i partits amb ganes de millorar.
Què consideres que és més important que aprenguin?
A ser jugadores d'equip, que gaudeixin a la pista, que valorin el seu esforç i el de la resta de l'equip, que siguin jugadores intel·ligents i poc a poc vagin descobrint en què consisteix aquest esport.
Per què els recomanes que juguin?
L'handbol et permet assolir valors molt importants per al propi desenvolupament personal. El treball en equip, la solidaritat, la responsabilitat, l'esforç, el compromís, etc., fan que et formis, no solament com a esportista sinó també com a persona.
Ariadna Cañameras
Equip de comunicació del BM Granollers