fbpx

Imatge del Trofeu Ciutat de Granollers 2012

La capital vallesana acull avui la XXIV edició del Torneig Internacional Ciutat de Granollers. A partir de les 21h, el  FRAIKIN BM.GRANOLLERS  s’enfrontarà al HELVETIA ANAITASUNA  al PALAU d’ESPORTS de Granollers.

El Fraikin Balonmano Granollers rep avui dimecres 4 de setembre al Helvetia Anaitasuna per disputar la 24ena edició del Torneig Internacional Ciutat de Granollers. El Fraikin, amfitrió i un veterà de la competició, es planta al partit amb la intensió d’endur-se, un cop més, el trofeu de campió.

Els granollerins s’han emportat 20 dels 24 tornejos que s’han disputat des de l’any 1990. Els de Pamplona, en canvi, és la primera vegada que es desplacen a la capital del Vallès Oriental per disputar el torneig.

Durant la disputa del partit, els dos equips podran utilitzar un màxim de 16 jugadors cada un. Si es donés al cas que el partit acaba en empat, es disputarà una pròrroga de 5 minuts.

Després dels 4 amistosos que ha disputat el Fraikin en aquesta pretemporada (amb 3 victòries i una derrota), aquest encontre servirà per començar a fixar forces en el començament de la lliga, d’aquí a dues setmanes. Els de Toni Garcia ja han demostrat que estan en bon estat de forma i no volen decebre a la seva afició en el torneig de la ciutat.

 

Mireia Portabella
Equip de Comunicació del BM Granollers

bmgstore_banner_web-1.png

Fraikin KH7-nou  coaliment SAGALES AjGranollersEuromadi-1La mútua de Granollers