fbpx

Fotografia de Xavier Solanas

El Fraikin BM Granollers inicia la temporada amb una victòria al Pavelló Principe Felipe contra el Balonmano Aragón per 24 gols a 27. Els de Toni Garcia van confirmar  les bones sensacions obtingudes al llarg de la pretemporada amb un triomf molt treballat davant l’equip aragonès.

El Fraikin BM Granollers inicia la temporada amb una victòria al Pavelló Principe Felipe contra el Balonmano Aragón per 24 gols a 27. Els de Toni Garcia van confirmar  les bones sensacions obtingudes al llarg de la pretemporada amb un triomf molt treballat davant l’equip aragonès.

Bon inici de temporada pels granollerins que sumen els dos primers punts a la lliga en un partit molt ajustat on els vallesans han mantingut, per la mínima, el marcador a favor durant gran part del partit.

A banda de la bona feina de l’equip, cal destacar el debut amb nota de les dues noves incorporacions, Álvaro Ruiz i Matias Schulz.  Precisament, el set inicial d’estrena del Fraikin (Ferran Solé, Rodrigo Salinas, Álvaro Ruiz, Nicklas Grundsten, Jordi Puig, David Resina i Matias Shulz) ha comptat amb els nous fitxatges d’aquesta temporada que han estat claus en el desenvolupament del partit.

En una primera part marcada per l’equilibri de joc entre ambdós equips, Álvaro Ruiz ha estat el referent en atac dels granollerins anotant fins a quatre gols en els primers quinze minuts (6-7). Tot i la bona defensa dels de Toni Garcia i un Matias Schulz encertat (amb un 43% d’efectivitat sota pals al final del partit), la distància al marcador sempre ha estat d’un gol degut a les ràpides transicions de joc de l’equip de Mariano Ortega, que finalment ha aconseguit igualar el partit abans del descans (14-14).

A la represa els vallesans han aprofitat l’exclusió d’Alberto Val als primers minuts, per una entrada sobre Marc Garcia, per recuperar la superioritat (14-15) amb un gol d’Álvaro Ruiz. Els aragonesos, però, no han abaixat el cap i amb un Ángel Pérez Iniestrosa organitzant l’atac, han mantingut la diferència mínima al marcador. Durant la segona part, la igualtat ha estat novament protagonista entre ambdós equips (Min. 14, 19-19). Però amb el pas dels minuts, la precipitació dels aragonesos al contraatac ha ajudat al Fraikin a augmentar distàncies i al minut 23, un gol de Rodrigo Salinas ha donat la renda màxima del partit amb 3 dianes d’avantatge pels granollerins. Tot i que el BM Aragón ha intentat reaccionar i ha ajustat el marcador (24 -25) a falta de tres minuts per finalitzar el matx, la defensa vallesana, ajudada per Matias Schulz, i els gols de Salinas i Resina han permès  recuperar  la superioritat al marcador  (24 – 27) i endur-se la victòria cap a casa.

Sensacions més que positives pel Fraikin BM Granollers que torna a casa amb els dos punts a la butxaca davant un rival complicat.

Balonmano Aragón (14+10): Gómez; Sorli (3), Val (2), Camas (2), Lozano (4), Del Valle (1), Basmalis (1), Cartón (1), Postigo (2), Ángel Pérez (4), Sánchez (1), Egea (1) i Rial (2).

Fraikin Granollers (14+13): Schulz; Blanxart, Capdevila, García (2), Adriá Pérez, Campos (2,1p), Solé (3), Puig (1), Resina (3), Ruiz (7), Salinas (5), Grundsten (3) i Del Arco (1).

 

Laura Lanau
Equip de Comunicació del BM Granollers

 

bmgstore_banner_web-1.png

Fraikin KH7-nou  coaliment SAGALES AjGranollersEuromadi-1La mútua de Granollers