El Juvenil A del BM Granollers té aquest cap de setmana una cita important de cara a encarar les últimes cinc jornades de lliga. Dissabte a les 16h, just abans del Fraikin BM Granollers - BM Huesca, els joves de Sergio Pozo rebran  al Barça

Superada la primera fase de la competicó, els nois de Sergio Pozo encaren la segona meitat de la temporada. Una primera volta que acaba amb 10 punts dels 12 possibles. Els vallesans ja han disputat tres partits contra Esplugues, Bordils i Sarrià, dels quals s’han endut una victòria i dues derrotes. L’equip arriba tercer a la classificació i encara cinc partits crucials per seguir vius aquesta temporada. Pozo assegura que està sent difícil a causa de les baixes per lesions i malalties, però que l’equip sap el que s’està jugant: “els jugadors estan molt concienciats del què ens espera i, tot i el mal partit que vam fer davant el Bordils, van canviar el xip al camp del Sarrià i les sensacions són bones”.

De cara al partit d’aquest cap de setmana, l’equip està treballant molt bé tot i les lesions d’alguns jugadors importants “afrontem el partit contra el líder amb moltes ganes de sumar dos punts importants i seguir vius per entrar al top4”. L’entrenador del Juvenil A del BM Granollers demana a l’afició que acudeixi al Palau per animar a l’equip “voldríem aprofitar per demanar que hi hagi ambient a les graderies ja que és un bon dia per que la gent vingui a veure el partit que es juga just abans del partit d’Asobal”. L’entrenador assegura que dissabte és el dia perquè el treball i l’esforç que està fent l’equip es vegi recompensat.

Mireia Portabella
Equip de Comunicació del BM Granollers