El BM Granollers juga, aquest cap de setmana, davant el BM La Roca en un partit clau per afrontar el final de temporada

La trajectòria està sent molt bona. L’equip està lluitant fins al final per quedar el més amunt possible de la classificació”. Aquestes són les paraules de l’entrenador del 1a Nacional del BM Granollers, Quique Gallego. A falta de cinc jornades per acabar la lliga, els vallesans arriben segons a la classificació a només un punt del líder, el BM La Roca, amb el que s’enfronten aquest dissabte a les 19h, en un derbi que serà decisiu per encarar la fase final de la competició. Segons afirma Gallegoaquests últims cinc partits són els més difícils i són els que ens van portar més problemes a la primera volta”. El capità, Miquel Flores, assegura que arriben al partit amb molta confiança i en un bon moment de forma “portem una línia ascendent des que va començar la temporada. Estem anant cada cop a més i ara és el moment més important de la lliga. Hem de demostrar el què som”.

Amb l’única baixa d’Arnau Garcia, lesionat el passat dilluns durant l’entrenament, Quique Gallego està segur que l’equip és capaç de fer un millor partit que el que van fer a la primera volta contra el BM La Roca “l’equip ha consolidat el sistema de joc. Un partit com aquest requereix estar molt concentrats durant els 60 minuts”. Miquel Flores, per la seva banda, creu que el partit davant La Roca serà un enfrontament entre la millor defensa de la lliga (BM La Roca) i el millor atac (BM Granollers) “la clau serà ajustar la defensa i sortir ràpid al contraatac. Ofensivament, haurem de ser capaços de fer un bon joc col·lectiu”. Complementant això, l’entrenador vallesà afegeix que “l’aportació de la nostra porteria serà clau. L’equilibri en les fases de joc serà molt important”.

Així doncs, cita important aquest dissabte a les 19h al Palau d’Esports de Granollers pel 1a Nacional del BM Granollers. Un derbi contra el BM La Roca que marcarà la línia dels granollerins per afrontar el tram final de la temporada amb confiança i il·lusió.

Mireia Portabella
Equip de Comunicació del BM Granollers