Les noies de Carlos Viver es van endur una victòria contra el BM Leganès que els hi dóna el punt que necessitaven per assegurar-se la fase d’ascens

El Sènior Femení del BM Granollers va aconseguir una contundent victòria el passat dissabte al Palau d’Esports davant el BM Leganès (32 a 18). Dos punts molt esperats que il·lusionen a les noies de Carlos Viver i que els permetran seguir somiant aquesta temporada “estem molt contents pel que hem aconseguit fins ara. A partir d’aquí, ens toca preparar les fases d’ascens amb tota la il·lusió de fer un bon paper i poder disfrutar d’aquesta experiència”. L’entrenador vallesà assegura que les claus per endur-se els dos punts davant les madrilenyes, va ser la concentració de les jugadores sobre la pista, tant abans com durant el partit. La feina feta durant la setmana per preparar el partit va ser decisiva “vam donar molta importància a la situació en la que arribava el rival. Elles es jugaven el descens i estavem segurs que no ens regalarien el partit”. Les joves granollerines van estar concentrades durant els 60 minuts de partit, i d’això n’està molt orgullós Vivervem fer un partit molt seriós en tots els aspectes i només al final del partit, quan ja estava tot decidit, les noies van treure el peu de l’accelerador”.

Unes fases d’ascens molt esperades però també molt treballades. De fet, el camí no ha estat fàcil “aquesta plantilla té molt esperit de lluita i sacrifici. Són jugadores que dónen el màxim d’elles en tots els aspectes de la vida, per això estan aconseguint aquesta fita tan bonica. I aquesta és la meva sort, poder portar un grup de persones que són un exemple a seguir”, assegura Carlos Viver. A partir d’ara, el Sènior Femení del BM Granollers s’haurà d’enfrontar a les dues últimes jornades de la Lliga regular per aconseguir el nostre objectiu que és acabar primers. Després d’aquest primer pas donat per les vallesanes aquest cap de setmana, el Sènior Femení disputarà les fases d’ascens el cap de setmana del 2 al 4 de maig “arribar a les fases és tot un somni. Encara que crec que la plantilla ha demostrat que té molta qualitat, no podem oblidar que som un equip que només porta un any en aquesta categoria. Tenir opcions de jugar l’ascens és una cosa que ni els més optimistes podiem pensar”. Tot i això, ho han aconseguit. Les noies del Sènior Femení demostratran la seva fortalesa i il·lusió que són capaces de tot.

Mireia Portabella
Equip de Comunicació del BM Granollers