Els joves de Sergio Pozo van guanyar ahir 25 a 23, en jornada intersetmanal, contra la Unió Esportiva Sarrià

El Juvenil A continua amb opcions d’entrar al Top4 gràcies als dos punts aconseguits ahir contra el Sarrià. Després de la derrota a Bordils, la plantilla sabia que només el serviria una victòria per tal de seguir vius i així ho van fer. Coneixedors de la importància del partit, els jugadors van fer un sobreesforç important ja que molts d’ells es trobaven tocats físicament i van voler jugar aquesta particular “final”. Els joves de Sergio Pozo van dominar el marcador durant tot el partit amb un parcial favorable de 4 a 0. “Va ser un partit molt dur i el Sarrià va demostrar que és un gran equip. En tot moment ens van dificultar la feina” explica el tècnic dels granollerins. De fet les millors armes dels joves vallesans van ser la porteria i la defensa i a partir d’aquí l’equip va funcionar correctament en atac “els llançaments decisius aquesta vegada si que ens van entrar” comenta Pozo.

Un cop superada la primera final pels juvenils, encara els queda un últim pas per tal d’assegurar-se un lloc al Top4. El repte no serà fàcil donat que els de Pozo visiten al Barça, un rival força complicat al que hauran de superar per tal d’entrar al Top4 de la setmana vinent.

Mireia Portabella i Laura Lanau
Equip de Comunicació del BM Granollers