Fotografia de Xavier Solanas

El Fraikin s’enfronta demà al Villa de Aranda Top Ribera en un partit on els vallesans buscaran la victòria que no van poder sumar a casa durant la primera volta

El Fraikin BM. Granollers ha sortit aquest migdia direcció  Aranda del Duero per a disputar la que serà la 23a jornada de Lliga demà contra el BM. Villa de Aranda Top Ribera a les 18:30 hores.

L’equip  de Castella Lleó ocupa la 15ª posició a la taula de classificació, únicament a un punt del Cuatro Rayas Valladolid (14p) i a dos del Ángel Ximénez Puente Genil (15p).  Els homes de Jacobo Cuétara viuen un moment de màxima motivació després d’haver sortit vencedors en les dues darreres jornades contra el Puente Genil (19-23), i contra el BM Guadalajara (26-23). I cal afegir el precedent de que a la primera volta, els de Cuétara van derrotar el Fraikin BM Granollers amb resultat de 25-27. Una duríssima derrota que els vallesans intentaran evitar aquest cop.

Per la seva banda, l’equip de Toni Garcia es troba empatat a punts amb el Naturhouse La Rioja després de l’empat a 27 el Passat cap de setmana contra el GlobalCaja Ciudad Encantada de Cuenca. Segons Toni Garcia, l’equip viatja en òptimes condicions per a poder disputar un bon partit contra els d’Aranda, un equip que qualifica de “molt complert” amb la direcció de joc del seu central, la capacitat de joc que té la primera línia i els bons defensors amb els que compten a la defensa “Nosaltres estem preparats per a poder afrontar totes aquestes situacions i poder sortir victoriosos. Però tenim molt clar que haurem de mostrar la nostra millor versió”.

El tècnic granollerí podrà comptar amb tota la seva plantilla a excepció d’Arnau Garcia, que segueix recuperant-se d’una lesió al dit, i Rodrigo Salinas, que pateix unes forta grip.

El partit es podrà seguir a través del Twitter del BM. Granollers, Ràdio Granollers Esports i televisivament per Sportmanía C+.

Equip de Comunicació del BM. Granollers