En atenció a la situació creada a l'entorn del coronavirus i amb l'objectiu de preservar la protecció de la salut dels socis, seguidors, esportistes, persones visitants i empleats la nostra entitat – el Club i la Fundació BM Granollers-, fan seves les resolucions, indicacions i recomanacions de les autoritats sanitàries i esportives competents.

Conseqüentment:

1. Se suspenen les competicions de titularitat estatal (Asobal, Divisió d'Honor Femenina i Primera Nacional) fins el dia 23 de març d'acord amb allò que han  decidit la Federación Española de Balonmano i Asobal i amb la finalitat d'evitar riscos innecessaris.

Els partits de la resta d'equips del Club queden ajornats des de demà 12 de març i amb una vigència mínima de quinze dies, d'acord amb allò que han decidit la Federació Catalana d'Handbol i el Consell Esportiu del Vallès Oriental. En aquest sentit queden suspesos també els entrenaments de tots els equips del Club a partir de demà 12 de març, a excepció dels equips Séniors de categoria estatal.

Aquestes mesures es revisaran en funció de l'evolució de la situació epidemiològica amb l'objectiu de minimitzar els risc de contagi.

2. S'ajorna fins a una nova data el torneig de mini handbol que s'havia de celebrar el diumenge 22 de març.

3. S'analitzarà la conveniència i en el seu cas es prendran les decisions oportunes en relació als desplaçaments dels equips formatius a torneigs i partits amistosos previstos mentre es mantingui l'actual situació d'alerta.

4. L'activitat administrativa habitual del Club i de la Fundació es mantenen posant l'èmfasi en les mesures preventives d'higiene que s'han divulgat per part de les autoritats sanitàries i que seran reiterades a totes les persones que integren els equips i estaments de la nostra entitat.

Finalment, seguirem l'evolució d'aquesta situació sanitària per tal d'anar preveient altres possibles afectacions, demanant comprensió per les molèsties que aquestes accions puguin ocasionar tot agraint a l'avançada la comprensió, la predisposició i la col·laboració de tots i totes per afrontar aquesta situació excepcional.

Agraint a l'avançada la vostra atenció i comprensió per les possibles molèsties rebeu una cordial salutació.

Granollers, març 2020

Junta Directiva BM Granollers