(19:00, VOTV) El KH-7 BM Granollers juga el seu primer partit de la fase pel títol amb públic al Palau d'Esport de Granollers

KH-7 BM GRANOLLERS vs. RINCÓN FERTILIDAD MÁLAGA | DIMECRES, 19:00 h

El KH-7 BM Granollers i el Rincon Fertilidad Málaga protagonitzen el partit destacat de la jornada 2 de la fase pel títol de la Lliga Guerreras Iberdrola.

La setmana passada el KH-7 va aconseguir un punt important a Valladolid empatant a 29 contra l'Aula Alimentos de Valladolid. Aquesta jornada i després de descansar per Setmana Santa, l'equip de Robert Cuesta torna a la competició i ho fa rebent al Rincón Fertilidad Málaga (19:00, VOTV).

Aquest serà un partit especial. Hi haurà públic al Palau d'Esports de Granollers. Després de la bona entrada que va rebre el Fraikin contra el Frigoríficos Cangas del Morrazo, ara és el torn del KH-7 BM Granollers.

El KH-7 BM Granollers necessita el suport de l'afició per afrontar la part final de la temporada. Pots sol·licitar la teva entrada al següent enllaç: https://forms.gle/VjuSABUdYCdotyTw7

Les declaracions de Robert Cuesta prèvies al partit:

"El Màlaga és un equip que juga molt de pressa i té un gran equip."

"Sense cap mena de dubte és dels millors equips de la categoria i nosaltres treballarem al màxim perquè els dos punts es quedin a casa."

El rival

El Rincón Fertilidad Málaga té un molt bon equip. L'equip andalús ha sigut campió de la Copa de la Reina i de la Supercopa aquesta temporada i arriba al Palau a la sisena posició de la Lliga Guerreras Iberdrola. Les malaguenyes van perdre el primer partit d'aquesta segona fase pel títol contra el Rocasa Gran Canària i aquest partit és una ocasió perfecta pel KH-7 per distanciar-se a 5 punts d'un rival directe.

Estela Doiro, Silvia Arderius i Sole López són les jugadores destacades d'aquest nou Rincón Fertilidad Málaga que ha montat un equip per aspirar a tot aquesta temporada.

Dades importants

• El Rincón Fertilidad Málaga va perdre la primera jornada de la fase pel títol contra el Rocasa Gran Canaria (23:25)
  • El partit es jugarà amb públic.
  • Si el KH-7 guanya, sumarà 10 punts i seguirà dins de la lluita pel títol.