Entrevista a Albert Pujol Armendáriz, jugador del Fraikin BMG

Nom: Albert Pujol Armendáriz
Edat: 22 anys
Temporades al Fraikin BMG: 3

Tens algun referent com a jugador?
Quan era petit, el meu referent era Jackson Richardson. Actualment no tinc cap referent, però si que és cert que jugadors com Nikola Karabatic, Filip Jicha o Domagoj Duvnjak m'encanten i intento fixar-me en detalls que mostren constantment.

Quines diferències creus que hi ha entre el Fraikin de la temporada passada i el d'aquest?
La principal diferència entre aquesta temporada i la passada és la millora dins l'aspecte defensiu, crec que s'ha incrementat la capacitat per defensar, fet que genera més precipitacions de l'equip rival i així nosaltres ho aprofitem al contraatac.

Quina creus que és la diferència entre el Fraikin i la resta d'equips?
La lliga Asobal ha sofert la reconstrucció de molts equips causats per la greu crisis econòmica actual, la gran virtut del BM Granollers és la cantera, fet que provoca que siguem més de 10 jugadors formats a les categories inferiors. Això fa que juntament amb la resta de companys, tinguem un equip molt compacte.

Quin marge de millora tens com a jugador?
Sincerament crec que qualsevol jugador amb treball, sort i sacrifici pot arribar on és proposi. Personalment no penso parar de fer-ho per tal arribar el meu màxim. Un cop acabat, ja és veurà on he pogut arribar.

Què trobes a faltar ens els partits del Palau Olímpic?
Crec que l'ambient al palau és excel·lent, si tingués que desitjar alguna cosa més, m'agradaria que vingués més gent, com no... Però repeteixo, l'afició que ens acompanya al Palau Olímpic és de 10. Pocs equips ens poden igualar en afició en aquesta lliga asobal. Nomès queda donar les gràcies i convidar a que continuin recolzant-nos com cada partit.

Equip de Comunicació del BM Granollers