Fotografia de Xavier Solanas

Quina valoració fas del MiniHandbol 2014?
Molt bona, vàrem gaudir d’una gran jornada d’handbol amb més de setanta equips d’arreu de Catalunya, a més a més, ens va acompanyar un bon temps durant el matí de diumenge. Podem afirmar que el torneig va ser tot un èxit, en part també gràcies a l’ajuda de tots els col·laboradors del club que van ajudar a fer que tot es desenvolupés de la millor manera.

Després de XII trobades de MiniHandbol, quina creus que és l'essència o la finalitat d'aquest torneig d'handbol infantil?
Un torneig exclusiu de mini-handbol amb 15 pistes repartides en diferents instal·lacions per a poder disputar tants partits, fa que la varietat d’equips participants en el torneig sigui impressionant i molt valorada per la resta de clubs que sabem gaudiran d’un format de torneig únic durant el calendari de la temporada.

Creus que aquesta trobada ajuda a captar futurs jugadors d'handbol o acaba essent únicament una jornada esportiva lúdica?
És una jornada lúdica perquè els més petits tinguin un primer contacte amb torneig de gran format, amb d’eliminatòries, finals i premis pels guanyadors. Ara bé, també és cert que paral·lelament podem fer un seguiment dels jugadors/es participants però no és l'objectiu final.

Hi haurà un MiniHandbol 2015?
Desitgem que sí, l'handbol català i els jugadors de mini ens ho agrairan.

Equip de Comunicació del BM Granollers