Des del passat dilluns i fins avui dijous 3 d'abril ha tingut lloc a Barcelona la Fira de l'Alimentària. Un Saló que ha esdevingut un centre de negocis internacional per a tots els professionals de la indústria de l'alimentació i begudes. Una important cita obligada amb la innovació, les darreres tendències i la internacionalització d'aquest sector. El nostre patrocinador principal FRAIKIN, ha estat present amb un estand.

L'empresa de venda i lloguer de vehicles Industrials i Comercials ha fet un disseny d'estand amb presència d'una porteria d'Handbol amb la silueta del nostre porter Matías Schulz. A més a més, durant els matins dels tres dies de fira, jugadors com el mateix Matías Schulz, Pol Sastre i Gerard Forns, han estat a l'estand, de manera que el públic de la fira ha pogut així xutar als porters granollerins.

Un important esdeveniment a nivell internacional amb 3.800 empreses expositores, 140.000 visitants i 95.000 m2 de superfície on FRAIKIN hi ha tingut una important presència, i amb ells, el Club Balonmano Granollers.

Equip de Comunicació del BM Granollers