Infern Granollerí és el nom de la nova graderia d'animació que tindrà el Club Balonmano Granollers per als partits tant del KH-7 BM Granollers com del Fraikin BM Granollers.

La nova penya del club neix del neguit d'un grup de joves -íntegrament de Granollers- per dinamitzar el palau durant els partits dels primers equips del nostre club.

Aquesta gran iniciativa, que compta amb el suport del club, compromet als membres d'Infern Granollerí a dinamitzar tots els partits del Fraikin BM Granollers i KH-7 BM Granollers a les seves respectives competicions. En el cas del Fraikin donaran suport als partits de Lliga ASOBAL, Copa del Rei i EHF European League, i en el cas del KH-7 a la Lliga Guerreras Iberdrola i Copa de la Reina.

Paral·lelament a la dinamització i animació durant els partits, el col·lectiu "Infern Granollerí" també es compromet a realitzar una sèrie d'accions paral·leles a les animacions, com bé activitats prèvies als partits, suport als desplaçaments dels equips així com la convocatòria i dinamització de l'afició i a través de les seves Xarxes Socials.

Amb aquest nou grup d'animació, i juntament amb els socis i sòcies que sempre acompanyen al Club, volem animar el Palau d'Esports i que tots els assistents gaudeixin d'un gran ambient a tots els partits del Fraikin BM Granollers i KH-7 BM Granollers.