Equipacions

El Club BM Granollers i ‘Handbol a un pas’ signen un acord de col·laboració que els vincularà en l’àmbit comercial del Club.

L’empresa de retail serà l’encarregada de gestionar la botiga oficial del BM Granollers durant els dies de partit tant del Fraikin BM Granollers, com del KH-7 BM Granollers, a l’Espai BMG del Palau d’Esports de Granollers. L’acord també professionalitza la botiga de la Granollers Cup, que ambdues parts s’encarregaran de dimensionar en un esdeveniment que creix a cada nova edició.

El president del Club BM GranollersAlfred Serra, ha valorat positivament aquesta aliança: “És un acord molt important per al Club. Professionalitzarem l’àrea de venda de productes del BM Granollers i continuem amb la voluntat d’impulsar el nostre projecte cap a l’elit, en aquesta ocasió de la mà d’Handbol a un pas, una empresa líder en el seu sector i del nostre esport”.

Per la seva banda, Enric Domingo, responsable d’Handbol a un pas, va destacar l’acord: “Estem molt contents de treballar plegats amb el BM Granollers, un club amb tanta història dins del nostre esport. És un pas endavant per ambdues parts. Estem alineats amb la filosofia del club. És molt important créixer i professionalitzar-se, sense perdre els valors fundacionals”.

Aquest és un acord estratègic per ambdues parts, que treballaran conjuntament per a divulgar l’handbol i promoure la seva pràctica.

Club BM Granollers

El Club Balonmano Granollers és un club d’handbol fundat l’any 1944. És pioner en la pràctica d’aquest esport i en la formació esportiva a les categories base. És el primer club a tenir dos equips professionals, masculí i femení, a la màxima categoria d’aquest esport.

Handbol a un pas

Handbol a un pas és una empresa dedicada al comerç especialitzat en handbol. Els darrers anys s’ha posicionat com a marca de referència de la venda de calçat, equipament i accessoris dins del nostre esport.