El Fraikin BM Granollers ha guanyat al Górnik Zabrze (32-36) en el primer partit de la fase de grups de L'EHF European League.  El conjunt de Rama ha realitzat una sòlida primera part, amb un gran encertat Roberto Rodríguez a porteria, i Antonio García com a anotador.  Abans d'arribar al descans els granollerins han realitzat un parcial 0-6 que els ha permès tenir una certa renda de diferència (15-21).

La segona meitat ha estat marcada per la continuïtat i la constància de l'equip granollerí, tant ofensivament com defensivament, que els ha permès mantenir la superioritat i evitar que l'equip polonès retallés més distàncies.

El capità Antonio García ha sigut el màxim golejador amb un total de 7 gols, seguit de Víctor Romero, Tarcisio Freitas i Jordi Deumal, amb 5 gols cadascun. El porter Roberto Rodríguez, ha fet un 33% d'encert amb un total de 16 aturades.

Antonio Rama ha valorat l'enfrontament satisfet "Estic molt content per aquests dos primers punts." Ha puntualitzat "La clau del partit han sigut els últims minuts de la primera. Hem trencat el partit entre el minut 20 i 30 de la primera part. "

El pròxim enfrontament del Fraikin BM Granollers és davant el BM Logronyo el dissabte 12 d'octubre a les 16 h al Palau d'Esports de La Rioja.

A més, el dimarts 15 a les 18:45 h al Palau d'Esports de Granollers, rebem al Montpellier Handball, per disputar el segon partit de la fase de grups de l'EHF European League.

bmgstore_banner_web-1.png

Fraikin KH7-nou  coaliment SAGALES AjGranollersEuromadi-1La mútua de Granollers