Aquest dissabte 12 d'octubre a les 19:00 h visitem al Mecalia Atlético Guardés a Pontevedra. El KH-7 BM Granollers viatja a Galícia amb l'objectiu clar i revertir l'inici de la competició.

En els darrers enfrontaments entre el KH-7 BM Granollers i el Mecalia Atlético Guardés els dos equips s'han repartit punts. El primer partit jugat a Pontevedra va finalitzar amb victòria de l'equip gallec (34-31) i  la tornada disputada al Palau d'Esports de Granollers va finalitzar amb victòria de l'equip granollerí (31-22).

L'entrenador Robert Cuesta ha valorat l'enfrontament "És un equip molt perillós, que juga molt ràpidament i vertical, i penalitzen molt les errades defensives. Som conscients de la dificultat del partit. Haurem d'estar concentrades els 60 minuts".

La jugadora Ester Somaza ha valorat el rival  "Guardés és una pista molt difícil i tenen un equip molt complet." Però també ha mencionat el treball setmanal "Confiem en el treball i ens sentim preparades per emportar-nos els dos punts cap a casa."

Per la seva banda, el Mecalia Atlético Guardés, ha començat Lliga Guerreras Iberdrola amb molt bons resultats; quatre victòries dels quatre partits jugats.

bmgstore_banner_web-1.png

Fraikin KH7-nou  coaliment SAGALES AjGranollersEuromadi-1La mútua de Granollers