Demà dissabte 12 d'octubre a les 16 h, el Fraikin BM Granollers visita al BM Logroño La Rioja al Palacio de los Deportes de La Rioja. Un partit clau per als granollerins, abans de rebre el dimarts 15 al Montpellier Handball, al Palau d'Esports de Granollers.

Els darrers enfrontaments entre els dos equips han estat molt igualats, amb resultats ajustats com un 34-31 a favor del  BM Logroño a casa seva, i el 30-28 a favor del Fraikin BM Granollers al Palau d'Esports. Aquestes trobades sempre han estat molt competides, i tot indica que el duel de demà no serà diferent.

El central del Fraikin BM Granollers, Ferran Castillo, ha compartit les seves impressions: "Afrontem el partit a Logronyo sabent que són un gran equip i que en els últims anys sempre ens han posat les coses molt difícils." També ha mencionat la il·lusió de l'equip respecte a l'EHF European League "Tenim moltes ganes de tornar a jugar competició europea al palau amb la nostra gent, i si a més a més és contra un rival com el Montpellier encara en tenim més."

Per la seva banda, l'entrenador Antonio Rama ha destacat la dificultat del matx:  "És un partit especialment complicat. El BM Logroño és un equip molt complet. Treballen molt bé el sistema d'atac, tenen un gran llançament exterior, i porteria, i ens costarà defensar els seus grans pivots.

El partit promet ser intens, amb dos equips que lluitaran al màxim per aconseguir els dos punts.

bmgstore_banner_web-1.png

Fraikin KH7-nou  coaliment SAGALES AjGranollersEuromadi-1La mútua de Granollers